Offerdalingen

Diskutera sådant som rör själva serien här.
Nytillkommen moderator: Tony Crona

Moderators: Micael Eriksson, Tommie Lindberg, Tobias Hult

Ulf Carlsson

Post by Ulf Carlsson »

Helt plötsligt får jag upp detta när jag försöker köra på pluginet ??? Har funkat kanon förut ??
Attachments
rbrfel.JPG
rbrfel.JPG (10.02 KiB) Viewed 7877 times
Rasmus Harrström

Post by Rasmus Harrström »

det är att du inte har rätta physicsen för den servern de kanske kör med snö mod eller france mod.
Ulf Carlsson

Post by Ulf Carlsson »

Andreas Karlsson wrote:avinstallera ..reversed sträckorna
installera snön
installera reversed igen

sedan "skall" det vara skitig snö på alla sträckorna.
Var hittar jag reversed sträckorna ?
Richard Hansson

Post by Richard Hansson »

Ska försöka ta det lungt, fast jag är väldigt dålig på det. Blir nog några kilon barr i grillen.

Tänkte fråga en sak nu när ni snackade om skitig snö. Är det okej att bara lägga in texturerna som gör snön skitig och behålla de snötäckta träden? Tycker det ser så tråkigt ut med helgröna granar när det är en meter snö.
Rasmus Harrström

ja det är ju bara hur sträckan ska se ut så det bör vara ok
Robert Sahlstedt

Post by Robert Sahlstedt »

Richard Hansson wrote:Tycker det ser så tråkigt ut med helgröna granar när det är en meter snö.
Även om det lagt sig en meter snö så brukar det räcka med bara lite töväder för att det ska ramla loss från träden. Men smaken är ju som den berömda baken. :P
Rasmus Harrström

men då bör det ligga en hög nedanför trädena ;P
Anders Olsson

Post by Anders Olsson »

Får se hur många tävlingar jag hinner att åka. Men de jag åker ska jag försöka komma i mål på. Förra året var det 100% brutna, så jag har som mål att förbättra mig :roll:
Hellre en sladd i skogen, än tio i drömmen.
Roy Magnes

Post by Roy Magnes »

Celicaen fintunes i kveld for max attack fra første meter i morgen. Håper på en topp 10-plassering, men alt kan skje på et underlag jeg ikke har like bra resultater å vise til som andre :wink:
"I love it when a plan comes together"
Daniel Wolden

Post by Daniel Wolden »

Jeg vil nå først få takke roy magnes for mange tips og god hjelp idag, takket være han, så kommer jeg også til start i min fiesta i morgen. gleder meg :D
Erik Andersson

Post by Erik Andersson »

Skönt att få komma igång igen, mina förväntningar är inte alls höga, vart klar me bilen igår kväll, set som fan, vart lite gasa för att se om allt funkar, har inte äns hunnit lacka om bilen, köpte bilen från prodrive med sen leverans, och gick igenom hela bilen, så jag är glad om den vill hålla ihop hela tävlingen :lol: men men som vanligt när de blir tävlig brukar de inte hjälpa me hur hård hjälm man har, hornen brukar ialla fall komma ut.

Lycka till alla där ute, de ska bli kul att tävla mot er igen
Impreza for live!
Andreas Karlsson

Post by Andreas Karlsson »

en snurr på SS3 förstörde hela tävlingen för mig..

låg vid tillfället 2a i klassen men snurrade och tappade närmare minuten vilket gjorde att jag tappade till en nuvarande 5e eller 6e plats
Roy Magnes

Post by Roy Magnes »

Jeg lovet max attack fra start, og det fikk jeg. Det ble en rulling nede ved vannet på SS1, med påfølgende hjelp av publikum for å komme meg på veien igjen. På SS2 greide jeg det kunststykke å snurre 2 ganger, og rulle kraftig 1 gang i løpet av 300 meter avstand. Dette førte igjen til et påslag på 2:10 på påfølgende service for å få bilen ca. kjørbar. De neste strekkene inneholdt mye snurringer og masse tidstap.

Det skal nok mye til for at jeg i det hele tatt får poeng fra dette løpet :P
"I love it when a plan comes together"
Anders Alm

Post by Anders Alm »

Ser att en "Lunkan" kört tävlingen. Vill du inte bli diskad så rätta till ditt namn :wink:
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
Erik Danielsson

Post by Erik Danielsson »

Då var premiären avklarad och jag är rätt nöjd faktiskt, några små missar förstörde dagen lite men det var en del nerver med kände jag tidigt.

Var av 2 gånger lite och tappa en del tid på det men som sagt...Jag är nöjd med premiären.
Post Reply