Roy Magnes wrote:Etter halvannet døgn i effektiv arbeidstid har jeg fått sammen dette skinnet. Det er Henning Solberg sin Toyota Celica fra 1998. Ble kjørt med i NM, samt Svenska Rallyt og i RAC Rally i England
KAnske kommer skin från när Petter var här hos oss i Jämtland och vann Midnatssolsrallyt år 2000? Lite osäker på årtalet, men någon lär rätta mig...
Erik Persson wrote:KAnske kommer skin från när Petter var här hos oss i Jämtland och vann Midnatssolsrallyt år 2000? Lite osäker på årtalet, men någon lär rätta mig...
Finns det gode refernsebilder er det ingen umulighet
Så har man gjort Petter Solbergs Toyota Celica fra 1998. Denne bilen ble han nummer to med i Rally Libanon (etter Fords fabrikksfører Mohammed Bin Sulayem), og fikk med det tilbud fra Ford om å kjøre VM med dem året etter
Roy Magnes wrote:Etter halvannet døgn i effektiv arbeidstid har jeg fått sammen dette skinnet. Det er Henning Solberg sin Toyota Celica fra 1998. Ble kjørt med i NM, samt Svenska Rallyt og i RAC Rally i England
KAnske kommer skin från när Petter var här hos oss i Jämtland och vann Midnatssolsrallyt år 2000? Lite osäker på årtalet, men någon lär rätta mig...
Det var -98. Jag läste noter åt Joakim Andersson i den tävlingen. Vi tog en sträckseger totalt med Evo 3 an
Erik Persson wrote:Kanske kommer skin från när Petter var här hos oss i Jämtland och vann Midnatssolsrallyt år 2000? Lite osäker på årtalet, men någon lär rätta mig...
Det var -98. Jag läste noter åt Joakim Andersson i den tävlingen. Vi tog en sträckseger totalt med Evo 3 an
Jag har förstått att det var tidigare. Var det inte då Pernilla Walfridsson var snabbast av alla på Husås-Andviken, eller var det något annat år?
Fan att man glömmer så fort...
Om Petter kjørte en Celica maken til den jeg har bilde av lenger opp her er det i 1998. Før dette kjørte han den eldre Celicaen, og etter dette kjørte han Ford i VM
Både petter och hening var där, dom körde identiska celica 205 or. Dom såg exact ut som den du har gjort Roy Erik, jag ska leta reda på resultat listan nån dag så ska vi friska up minnet...
Erik Persson wrote:Kanske kommer skin från när Petter var här hos oss i Jämtland och vann Midnatssolsrallyt år 2000? Lite osäker på årtalet, men någon lär rätta mig...
Jag har förstått att det var tidigare. Var det inte då Pernilla Walfridsson var snabbast av alla på Husås-Andviken, eller var det något annat år?
Fan att man glömmer så fort...
10 år sedan är ju längesedan det ! det är bara vi gubbar som inte hinner med åren