Fredrik Wengberg wrote:Du är fan otrolig Strand. Det går inte att åka så fort på den sträckan????
Imponerande...
Jag tar det som en komplimang, gillar sträckan mycket faktiskt och det går allt att komma ner på 3.18. Synd att det inte går lika fort på andra sträckor bara...
Jag körde exakt likadant som du strand o fick tiden 3,45
Har du en annan klocka
Hasse Onkamo wrote:Test av Lancer Evo VII. Rätt trevlig bil o köra. Det är bara motorljudet som jag tycker är mesigt, annars helt ok bil o köra med.
Filklipp från testet -
Glömde en sak. Det är snowmod om det är någon som undrar!
Det gick ju fint Hasse Jag gillar den bilen skarpt , kanske inte snabbast men jag har fått till en setup till den som jag gillar så det blir denna bil till Lancer WRC-05 kommer
Anders Alm wrote: Jag körde exakt likadant som du strand o fick tiden 3,45
Har du en annan klocka
Enda ändringen är väl att startklockan har en annan textur
Nä men farten kommer, man märker lite vart man ska hålla igen lite och vart man kan öka. Ahlstrand åkte inte så fort på den sträckan i början men sen kom han också ner på 3.20 tider också.
Tackar Hasse! Ja försökte att attackera som de synes hoppas jag. Gled ju ut lite här och där ibland.
Anders Alm wrote: Jag körde exakt likadant som du strand o fick tiden 3,45
Har du en annan klocka
Enda ändringen är väl att startklockan har en annan textur
Nä men farten kommer, man märker lite vart man ska hålla igen lite och vart man kan öka. Ahlstrand åkte inte så fort på den sträckan i början men sen kom han också ner på 3.20 tider också.
Tackar Hasse! Ja försökte att attackera som de synes hoppas jag. Gled ju ut lite här och där ibland.
Den är lurig men samtidigt jävligt härlig den sträckan. Det gäller o va på hugget hela tiden. Hyundaien är lite för motor svag för att jag ska komma ner på dom tiderna. Men någon sekund till ska ja försöka kapa. Ja får mixtra lite med setupen till den så kanske ja kan kapa lite till. Vill inte byta bil till nyare, ja trivs i bettan