Filmklipp

Allt som inte har med spelet att göra
Hasse Onkamo

Post by Hasse Onkamo »

Hasse Onkamo wrote:Så där. Nu är klippet klart. Kul med nya sträckor och den här gillar jag.
Håll till godo med lite Hyundai drifting - Höj ljudet mycket för det är inte bra
Kommer en incar snart också.
NU SÅ -
Baril Ignatius

Post by Baril Ignatius »

Hasse Onkamo wrote:
Hasse Onkamo wrote:Så där. Nu är klippet klart. Kul med nya sträckor och den här gillar jag.
Håll till godo med lite Hyundai drifting - Höj ljudet mycket för det är inte bra
NU SÅ -
Snyggt kört, Hasse.
Att du kan hålla full över hoppen in i skogen är helt otroligt.
Gillar också denna bana.
SNyggt gjort.
Samt mycket bättre känsla i greppet osv än de andra addon SS:n.
Ser ljust ut. 8)
Hasse Onkamo

Post by Hasse Onkamo »

Baril Ignatius wrote:
Hasse Onkamo wrote:
NU SÅ -
Snyggt kört, Hasse.
Att du kan hålla full över hoppen in i skogen är helt otroligt.
Gillar också denna bana.
SNyggt gjort.
Samt mycket bättre känsla i greppet osv än de andra addon SS:n.
Ser ljust ut. 8)
Tack. Ja den sträckan är grymt rolig
Andreas Karlsson

Post by Andreas Karlsson »

tyskar är fan inte kloka!
Clarence Blom

Post by Clarence Blom »

Videokonst a´la Porsche. Bra kvalité !!

Baril Ignatius

Post by Baril Ignatius »

Clarence Blom wrote:Videokonst a´la Porsche. Bra kvalité !!

Snygga special effekter.
Erik Brodin

Post by Erik Brodin »

Ska vi också kanske gö en Porsche Cup? :P
Marcus Strand

Post by Marcus Strand »

Erik Brodin wrote:Ska vi också kanske gö en Porsche Cup? :P
OFF Topic

Ska jag vara ärlig så tycker jag det är för mycket serier just nu, tycker det skulle räcka med RBR-Serien och någon till för Volvo. Jag eftersöker mer enskilda tävlingar, tycker det är för få som deltar i dem tävlingarna som läggs ut. Lägg ut mer tex, Götenerundan, Skilling 500, Varvloppet, Laxåknixen osv, det vore skit kul och ha lite rallyn och sen skapa en tråd för det och så kan man disskutera rallyt där...
Andreas Karlsson

jag är med på din linje Strand...

räcker med 1 helsvensk serie....

och sedan småtävlingar utöver det..

vill man köra mer sedan finns det ju hur många internationella serier som helst...

för min del blir det nog begränsningar i antalet serier nästa år...
Hasse Onkamo

Post by Hasse Onkamo »

Marcus Strand wrote:
Erik Brodin wrote:Ska vi också kanske gö en Porsche Cup? :P
OFF Topic

Ska jag vara ärlig så tycker jag det är för mycket serier just nu, tycker det skulle räcka med RBR-Serien och någon till för Volvo. Jag eftersöker mer enskilda tävlingar, tycker det är för få som deltar i dem tävlingarna som läggs ut. Lägg ut mer tex, Götenerundan, Skilling 500, Varvloppet, Laxåknixen osv, det vore skit kul och ha lite rallyn och sen skapa en tråd för det och så kan man disskutera rallyt där...
Jag struntar gärna i NORC om ni tycker det är för mycket. .
Andreas Karlsson

jag har en fråga.. kan inte ni/vi som har egna serier istället hjälpas åt med RBR serien?

blir ju väldigt mycket jobb annars....

jag har tex en fråga om filmerna.. (antar att de flesta liksom jag tycker det är mycket roligare att köra om det blir film)

kan vi inte hjälpas åt med dem?

jag kan tex tänka mig att föröka göra en film från N4 klassen... (och eventuella S2000 bilar som kör utanför tävlan då de inte är godkända i serien men ändå går att köra i tävlingarna)

men kan nån då tänka sig att göra film från WRC och 2WD?

sedan kan vi ju besluta i efterhand om de skall slås ihop eller om det skall få vara 3 filmer...
kommentering får vi väl slåss om.. Roy kan säkert tänka sig att kommentera nån film om man ber snällt ;)

eller det kanske blir för grötigt?
kräver ju onekligen en del koordinering för att funka felfritt.. men i gengäld så kan alla känna sig mer delaktiga i serien och bidra med den tid de känner de har.

istället för att vi har 10 pers som kör 10 olika serier med samma bilar...

Hasse... jag säger såhär på din fråga... vill DU ha en NORC serie?
det är ju du som lägger tiden, så känns det inte rätt för dig att driva den så skall ju inte vi andra försöka tvinga dig (om du nu skulle känna dig tvingad altså)
Roy Magnes

Post by Roy Magnes »

Andreas Karlsson wrote:jag har en fråga.. kan inte ni/vi som har egna serier istället hjälpas åt med RBR serien?

blir ju väldigt mycket jobb annars....

jag har tex en fråga om filmerna.. (antar att de flesta liksom jag tycker det är mycket roligare att köra om det blir film)

kan vi inte hjälpas åt med dem?

jag kan tex tänka mig att föröka göra en film från N4 klassen... (och eventuella S2000 bilar som kör utanför tävlan då de inte är godkända i serien men ändå går att köra i tävlingarna)

men kan nån då tänka sig att göra film från WRC och 2WD?

sedan kan vi ju besluta i efterhand om de skall slås ihop eller om det skall få vara 3 filmer...
kommentering får vi väl slåss om.. Roy kan säkert tänka sig att kommentera nån film om man ber snällt ;)

eller det kanske blir för grötigt?
kräver ju onekligen en del koordinering för att funka felfritt.. men i gengäld så kan alla känna sig mer delaktiga i serien och bidra med den tid de känner de har.

istället för att vi har 10 pers som kör 10 olika serier med samma bilar...

Hasse... jag säger såhär på din fråga... vill DU ha en NORC serie?
det är ju du som lägger tiden, så känns det inte rätt för dig att driva den så skall ju inte vi andra försöka tvinga dig (om du nu skulle känna dig tvingad altså)
Det som tar mest tid av alt er å bytte om på filene til bilene. Altså sånn at bilen kommer på rett slot, skinnet stemmer, lydfilen er riktig osv... Jeg ser for meg at det ville vært enklere dersom det ble delt opp på biltype. Altså at noen tar seg av samtlige evo9 (som der er rett mange av) sammen med f.eks. impreza wrc...

Jeg kan gjerne ta kommenteringen også, det er faktisk den delen av filmjobben jeg liker best :wink:

Men for ikke å spore helt av emnet, skal vi starte en ny tråd på dette?
"I love it when a plan comes together"
Erik Brodin

Post by Erik Brodin »

Anton Brorsson

Post by Anton Brorsson »

haha såg den där igår:D så jävla bra:P
Anders Alm

Post by Anders Alm »

Andreas Karlsson wrote:jag är med på din linje Strand...

räcker med 1 helsvensk serie....

och sedan småtävlingar utöver det..

vill man köra mer sedan finns det ju hur många internationella serier som helst...

för min del blir det nog begränsningar i antalet serier nästa år...
:? har inte sett dessa inlägg innan men Andreas du har ju en egen serie som börjar snart :shock: Det verkar som om du snackar(skriver) lite för snabbt innan du har tänkt igenom det.
Ha bara en serie är alldeles för lite . Va tror ni dom som gör dom andra serierna tycker om detta :?: allt jobb dom lägger ner för att du & jag ska ha roligt. Det är helt upp till oss själva om vi vill köra eller inte köra eller hur :?:
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
Post Reply