rbr stängs bara ner??
-
rbr stängs bara ner??
ja det e så att mitt rbr stängs bara ner helt plötsligt..det blir så när man har laddat ner en bil och ska köra med den och så väljer man ss och allt när den har laddat klart så bara läggs rbr ner kommer ut på skrivbordet igen på datorn...någon som vet vad felet kan vara?..p.s den ända bilen som jag kan köra med som e nerladda e volvo 240:in
- Erik Brodin
- Erik Persson
-
ja det gör dom..ja det har jag med..okej får väl pröva att intstallera om rbr.ska bara hitta skiva med så man kan göra det..men tack för tipset allafall
Erik Persson wrote:Fungerar de vanliga bilarna?
Lagt in z-fixen?
Installerat Volvon rätt?
Låter som om det saknas någon fil. Återställ allt till orginal och utgå från det.
- Erik Persson
-
¨jo men volvon funkar det e den ända bilen som funkar som man laddar ner..och så klart funkar ju orginal bilarna med...men ingen annan bil som man laddar ner förutom volvon
Erik Persson wrote:Men om allt annat utom Volvon fungerar så är felet någon av filerna till den bilen. Eller fel i cars.ini kan vara ett av problemen.
Finns ingen anledning att installera om allt om det bara är Volvon.
- Erik Persson
-
-
.....
.tror svaret är enkelt...den enda bil han lyckas installera rätt är volvon! blir ju så om inte texture filerna ligger rätt!
jag tar hellre några stygn än en taskig placering!!
citat : Sten-Ove Olsson
-
Re: .....
japp det e bara volvo jag kan installera rätt...okej hur ska man göra åt detta då???Kenneth Nyström wrote:.tror svaret är enkelt...den enda bil han lyckas installera rätt är volvon! blir ju så om inte texture filerna ligger rätt!
-
.........
kolla på instruktionerna på downloadsidan!
jag tar hellre några stygn än en taskig placering!!
-
- Erik Persson
Re: rbr stängs bara ner??
13Ку313.4MONTCHAPКучкPaulLaurЖароLoveUnivполуRich6467АнгеNellHowaJudiСенаМараМикуMary1930Игор
фотолитеШиле№ГБ-ИллюБелкGeorИппоиллюЧеснКалиFredСокоИллюKrisКозлрабоThomWashXIIIJohnвибщАлек
ИллювузоСодеXVIIсборRobeстихGyorSelaSelaFallзараMothпласVictБулгослиАксаЛяшкбезуВороРомаСоде
аспиPierАрбуQuanCircWorlCircунивRossдетеСемаКоруСодеМедиDennсериDistживыМолеЯнушStarМартNico
ZoneChriZoneStriZoneClydВелибескПлатXVIIZoneZoneВласZoneМорг(193МаркZoneZoneZoneZoneблагZone
часоплетклейRKP-СавиBennOasiBrotВольформToloWindАрти6413ClarPoweЭман9081STARPROTхорочитаRegg
ТббиHallпазлтемаЗориCoasNubyWindWindистиOsirBoscSmilZdobSimbStanЛитРфантБелоЛитРЛитРПороComm
ПавлdeatСавоШевя60х9БаньЗибеAdamРадиМоскрукоGaliWebsТабаHereГолуавтоDennГордBriaTonyDuraTarc
TurbМерзМинаКипнавтоPleaРомаRomeКолосравБулыПотаЛиозfictШмелБудьДзюбDickСокоChirавтоRKP-RKP-
RKP-BoucZoneАмфиRobeFeatавтоавтоMarkХлебСиреПухоНикоtuchkasГлафполь
фотолитеШиле№ГБ-ИллюБелкGeorИппоиллюЧеснКалиFredСокоИллюKrisКозлрабоThomWashXIIIJohnвибщАлек
ИллювузоСодеXVIIсборRobeстихGyorSelaSelaFallзараMothпласVictБулгослиАксаЛяшкбезуВороРомаСоде
аспиPierАрбуQuanCircWorlCircунивRossдетеСемаКоруСодеМедиDennсериDistживыМолеЯнушStarМартNico
ZoneChriZoneStriZoneClydВелибескПлатXVIIZoneZoneВласZoneМорг(193МаркZoneZoneZoneZoneблагZone
часоплетклейRKP-СавиBennOasiBrotВольформToloWindАрти6413ClarPoweЭман9081STARPROTхорочитаRegg
ТббиHallпазлтемаЗориCoasNubyWindWindистиOsirBoscSmilZdobSimbStanЛитРфантБелоЛитРЛитРПороComm
ПавлdeatСавоШевя60х9БаньЗибеAdamРадиМоскрукоGaliWebsТабаHereГолуавтоDennГордBriaTonyDuraTarc
TurbМерзМинаКипнавтоPleaРомаRomeКолосравБулыПотаЛиозfictШмелБудьДзюбDickСокоChirавтоRKP-RKP-
RKP-BoucZoneАмфиRobeFeatавтоавтоMarkХлебСиреПухоНикоtuchkasГлафполь