låter som du hittade samma träd som mig... du såg inte om trädet var sotigt efter min motorbrand?Anders Svärd wrote:Skapligt på SS1 & 2, men på 3:an så gled jag ut i en H4 och tog ett träd i fronten och sen var det slut på det roliga.
South Swedish Rally 1 - 2/6
Moderators: Micael Eriksson, Tommie Lindberg, Tobias Hult
-
- Johan Gustavsson
- Anders Alm
Ja när Molin för en gångs skull inte vinner så kommer det en annan fartdåre o retas
Bra kört Erik...
Hade 2 Pb o 3 SS som var nära Pb så jag är nöjd.
På SS 7 hade jag dock riktig jävla tur att jag inte rullade i femmans växel
slog i en vall , men klarade ut det hela fast jag tappade tredje platsen på sträckan..
På asfalten börjar det gå riktigt bra , är nöjd med setupen.
Tack för ett bra race ....
Det här med att blanda grus/asfalt är riktigt lyckat tycker jag , ni får gärna ha det också i framtida race

Hade 2 Pb o 3 SS som var nära Pb så jag är nöjd.
På SS 7 hade jag dock riktig jävla tur att jag inte rullade i femmans växel
slog i en vall , men klarade ut det hela fast jag tappade tredje platsen på sträckan..
På asfalten börjar det gå riktigt bra , är nöjd med setupen.
Tack för ett bra race ....
Det här med att blanda grus/asfalt är riktigt lyckat tycker jag , ni får gärna ha det också i framtida race

#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
LANCER EVO9
- Mikael Svensson
Jaha, ytterligare ett rally avslutat, den här gången kom jag i mål utan avåkningar. Dock gör jag lite för många småfel, och har kommit underfund med att min noga utprovade grus-setup egentligen är rätt värdelös...
Det gick hyggligt bra på asfalten, men sen tappade jag tid på gruset. Det blev väl en eller två tillfällen då hjärtat stannade också, men det bjuder jag på!
Tack för ett kul rally, även om det var lite för långt för min smak. Gillar också grus/asfalt-mixen.
Det gick hyggligt bra på asfalten, men sen tappade jag tid på gruset. Det blev väl en eller två tillfällen då hjärtat stannade också, men det bjuder jag på!
Tack för ett kul rally, även om det var lite för långt för min smak. Gillar också grus/asfalt-mixen.
- Erik Brodin
-
Efter några veckor utan rbr pga racing(ercup6h) så var det dax att ge sig ut i rallyskogen igen.det hade tydligen hänt en del sen jag körde sist,var tvungen att installera 87d så jag kom in på plug in sidan
Dom första 3 ss asfalt kändes ok rätt safe men inga större misstag.men när det blev grus o mitt favo underlag så märktes det att jag var rattrostig Allan.ss4 o ss5 utan några större problem men redan i första böjen på ss6 gled jag ut o slog i en sten tappade några sek.plus att bilen blev lite lustig att köra i högre farter.ss7 direkt efter service gled jag ut i full fart i en j..vla vall o hamnade på taket som jag gled på ett bra tag men kom på rätt köl utan att ta till hjälp,skulle nog bli bra på en framtida film
ändå en hyffad tid.ss8 safe körning ville ta sig imål.Ett bra genomfört rally med lite små missar o MYCKET rost i rally skogen
Tack för ett mycket fint rally
Johan

Tack för ett mycket fint rally

Johan
-
Takk for et bra Rally:D
Virkelig morsomt og utfordrene!=) og gratulerer til nok en seier til Gustavsson;) imponerende, er du ikke bare 15 år?
Kjøremessig, da både jeg og bilen fungerte, gikk det fint, men jeg kjørte kun med innsiden av hodet. Likevel var det et par STOOOOORe episoder der det kunne gått fryktelig galt, men jeg hadde mer flaks enn vett akkurat der (SS3 og SS7).
Bilen gikk dårlig etter SS3 og jeg glemte å reperare bilen skikkelig(var nok litt stresset). Måtte kjøre tre etapper med dårlig motor.. fikk den aldri til å gå ordentlig på sjette.
Men jeg fikk min første strekkeseier, og det var kult:D:D:D jeg kjørte faktisk ganske rolig, og det overrasket meg stort at jeg vant første etappen, og ledet etter to. hadde nok gjort det etter tre etapper også;) men jeg er bedre på asfalt enn på grus
Virkelig morsomt og utfordrene!=) og gratulerer til nok en seier til Gustavsson;) imponerende, er du ikke bare 15 år?
Kjøremessig, da både jeg og bilen fungerte, gikk det fint, men jeg kjørte kun med innsiden av hodet. Likevel var det et par STOOOOORe episoder der det kunne gått fryktelig galt, men jeg hadde mer flaks enn vett akkurat der (SS3 og SS7).
Bilen gikk dårlig etter SS3 og jeg glemte å reperare bilen skikkelig(var nok litt stresset). Måtte kjøre tre etapper med dårlig motor.. fikk den aldri til å gå ordentlig på sjette.
Men jeg fikk min første strekkeseier, og det var kult:D:D:D jeg kjørte faktisk ganske rolig, og det overrasket meg stort at jeg vant første etappen, og ledet etter to. hadde nok gjort det etter tre etapper også;) men jeg er bedre på asfalt enn på grus

- Johan Gustavsson
-
-
m
Totalt skrot. Som vanligt. Får se om det blir byte till en billigare bil nu eller inte. Såhär kan man ju iaf inte hålla på 

//Jaeger
- Tommie Lindberg
YES!!! Äntligen satt första fullträffen
Hade en snabbrull i sista hårnålen på första sträckan, annars flöt det på helt underbart.. Får hoppas att de lossnar lite nu så man kan va me o fajtas om slutsegern i serien, plockade in några viktiga poäng på Svärd nu iaf
Ioförsig så kom ju tyvärr aldrig Robban till start så de hade väl förmodligen sett annorlunda ut då 

- Jimmy Alfredsson
Bilen började gå på tre burks halvägs in på ss1, kunde åka så hela tvåan men på trean blev den tröttare allt eftersom.. förvånade mig att bilen inte la av helt
Frächa prylar efter service och taggad som få kiver man av kopplingen på varvstopp rätt in i staketet där startergubbarna sitter.... Fabrikssits nästa?

Frächa prylar efter service och taggad som få kiver man av kopplingen på varvstopp rätt in i staketet där startergubbarna sitter.... Fabrikssits nästa?

- Chris Nyström
när uppdateras resultaten??
"Det är mycket räv och rackar spel i den här branchen"
citat av: Per Eklund
www.cnmotorsport.se
Mitsubishi Lancer Evo7 Grp.A
Toyota Corolla WRC
citat av: Per Eklund
www.cnmotorsport.se
Mitsubishi Lancer Evo7 Grp.A
Toyota Corolla WRC
-
Re: South Swedish Rally 1 - 2/6
прос196.7каждCHAPАмелPROMVascJameManoИванВиноСокоРосссклаСодеNintErnsДимиMathElseГюнтУильSign
TescУотс4CS2КлевRicaсертTeanРотеSomeXVIIВадиConcBabbсертНажиNiveDiadRoseсертAltiPleaПащеBril
StevШварShutРоткШабуRafaNintTimeстихgunmOtsuReneстудArisДавыВладAlleshinSelaSpliRoxyHansRyth
MercАдамЗанииздаАсатЛалиJeanсторпосттрилШипиОзеррадиSwar5002назвZoneголочистрассDaviLouiчист
SwarСмагdiam03-0СодеShohИльиГеллПавлрассScotWillМакоPescАнтоXVIIкандBoneHowaMAXIоднаИллюсбор
кандвороРумямесяполоStieVestDiamBookрамкWolf9500АртиPola4500ИванРазмпредToyoхороКамбобраclas
DaisкистотлиTiboкамнэлемКитаTotaJevemailкрасsupeCocoJohnRoyaSeanНикоМалкСмирJeweЛитРЛитРоруд
ЛящеFeliЕрмиXVIIихтишколГрибСабопоэзXVIIСмирБориизвефакудебюBritДобрPassJacqФеокрабоупраФрен
учитАлтууспепрепJewePrieКрючБатаДьякЦехеSpanGeneАндюGeorДаниМихаотгаBalaавтоавтоКулимесямеся
месяначаКосмFionLexxГеорStevФилиМалеШансмотоРидиВасиtuchkasавтоПушк
TescУотс4CS2КлевRicaсертTeanРотеSomeXVIIВадиConcBabbсертНажиNiveDiadRoseсертAltiPleaПащеBril
StevШварShutРоткШабуRafaNintTimeстихgunmOtsuReneстудArisДавыВладAlleshinSelaSpliRoxyHansRyth
MercАдамЗанииздаАсатЛалиJeanсторпосттрилШипиОзеррадиSwar5002назвZoneголочистрассDaviLouiчист
SwarСмагdiam03-0СодеShohИльиГеллПавлрассScotWillМакоPescАнтоXVIIкандBoneHowaMAXIоднаИллюсбор
кандвороРумямесяполоStieVestDiamBookрамкWolf9500АртиPola4500ИванРазмпредToyoхороКамбобраclas
DaisкистотлиTiboкамнэлемКитаTotaJevemailкрасsupeCocoJohnRoyaSeanНикоМалкСмирJeweЛитРЛитРоруд
ЛящеFeliЕрмиXVIIихтишколГрибСабопоэзXVIIСмирБориизвефакудебюBritДобрPassJacqФеокрабоупраФрен
учитАлтууспепрепJewePrieКрючБатаДьякЦехеSpanGeneАндюGeorДаниМихаотгаBalaавтоавтоКулимесямеся
месяначаКосмFionLexxГеорStevФилиМалеШансмотоРидиВасиtuchkasавтоПушк