Jag blev lottad att sopa banan för alla andra kanoner där ute och det gick ju som det brukar.
första 2 sträckorna hade jag stoppsladdar i vägbyten (ett på vardera sträckan) så jag tappade en aning tid där.
SS3 gick skapligt men kunde gått fortare.
SS4 snurrade jag 2 gånger på och fick backa loss båda gångerna, hade även ett flertal större och mindre kriser där.
SS5 var samma som SS1 och denhär gången rullade jag tidigt på sträckan och hittade aldrig rytmen ordentligt efter det.
SS6 missade jag helt kartisens not i första vägbytet och for rakt fram, när jag sedan försökte vända så fastnade jag med bakändan på en stubbe så publiken fick komma till undsättning och hiva upp bilen på vägen igen. efter det så var det okoncentrerat och kanske lite överladd.
SS7 som var sista sträckan och repris på SS3 gick långsammare än första vändan pga missade växlingar i de skarpare krökarna.
totalt sett så kan vi konstatera att jag måste hitta nåt sätt att få upp varvet i svängarna utan att för den skullen tappa bakändan och snurra i utgången på svängarna.
hoppas på poäng iaf