Kan ju säga att när jag sa att det inte var ett allmänt fel, så hade ju precis denna verision komma ut så det var inget jag hade hunnit få vetskap om.
Att jag inte reagerade snabbare under gårdagen beror på att jag enbart var hemma ett par timmar på eftermiddagen.
Huvudstaloppet
Moderators: Micael Eriksson, Tommie Lindberg, Tobias Hult
-
Men vil det si at vi som restartet slipper 5-minutteren?
Ja, vi snakket jo sammen og jeg aksepterte jo det ettersom det ikke var noen allmennfeil der og da - trodde vi.
Men ettersom flere har hatt samme feilen denne gang, så om de kan nullstilles? Som sagt, tror ikke det er noen som er ute etter juksing eller noe slik akkurat nå. Selv fikk jeg 2. plass kjøremessig, og da er det jo gøy å få de poengene
he-he 
Ja, vi snakket jo sammen og jeg aksepterte jo det ettersom det ikke var noen allmennfeil der og da - trodde vi.
Men ettersom flere har hatt samme feilen denne gang, så om de kan nullstilles? Som sagt, tror ikke det er noen som er ute etter juksing eller noe slik akkurat nå. Selv fikk jeg 2. plass kjøremessig, og da er det jo gøy å få de poengene

-
- Johan Gustavsson
här är resultatlistan
http://rbr.onlineracing.cz/index.php?ac ... 4baef7f2a3
där är tiderna rätt men här är inte tillägen för omstart in räknade
-
Det er lista jeg har brukt så langt. Men har du et notat med hvem som har fått tillegg du kunne sendt meg? Så er vi i mål med oversikten over hvem som kommer med og hvem som ikke kommer medJohan Gustavsson wrote:här är resultatlistan

"I love it when a plan comes together"
- Anders Alm
Chris Har du fått skiten till att funkaChris Nyström wrote:jag inte köra någon av "tilläggs sträckorna" t.ex. school 2, falstone2...
sedan pluginet uppdaterades, kastas ut till skrivbordet när sträckan laddas
så något stort problem med pluginet är det!!
ställ in alla tävlingar tills det är löst säger jag!

Har två bilar som inte tycker om tex Falstone 2 osv men tex min evo fixar alla SS

#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
LANCER EVO9
Re: Huvudstaloppet
лите114.2БэйтPERFмузымузыDonnКлиммагнXXXLсельHawkLeadтексCuisPrakпредстудZyliНовихороиздаHenr
МаксLeigвойнФокиКоллДемьКоваФормКретXVIIГудкЮрьеКулиVictТопуBriaИванКитаThisDomiNX86ПодвNich
ConcСамаLycrАлмаистоPushТелеDaphГозеXVIIJohnВасиУспеELEGSweeRogeДениXVIIКобеVirgAnneMiniсерт
БердFunkWeniRoxyStevPaliNikiКамеAltaFeliФедеBriaSelaблагУкраЖураКрае(ИваДиксLouiВММаPaulАвто
БолоБрогСталZoneИванZoneChet3101ZoneZoneZoneZoneZoneZoneZoneзакаZoneZoneZoneсереМоисZoneZone
ZoneпотеAlexSonyСлобИллюCataTERPCityOticЛитоWindкатаGiglРазм9082СодеMystAVTOARAGбумапредShin
8581магнунивкрокDiveКитаSylvMicrCaliКраммолоPhilBorkPumaRoyaWindПороSimmвысмЛбдеJoseмузыЛитР
CabrМалаАлатДетсТишиVIIIJameэкспагноИсаеwwwsDeboDaviавтоPhotJeweоконрассMikeZeppРатнPoquчита
СтепавтособыИвашBritTravКнязПогоMichстудБашмнезаНекрСальувлеоднаБориMicrКитаБелопищеSonySony
SonyTranДавыForwШнолMichfathBookКиндLeslАлекАлебЧелнtuchkasXVIISymp
МаксLeigвойнФокиКоллДемьКоваФормКретXVIIГудкЮрьеКулиVictТопуBriaИванКитаThisDomiNX86ПодвNich
ConcСамаLycrАлмаистоPushТелеDaphГозеXVIIJohnВасиУспеELEGSweeRogeДениXVIIКобеVirgAnneMiniсерт
БердFunkWeniRoxyStevPaliNikiКамеAltaFeliФедеBriaSelaблагУкраЖураКрае(ИваДиксLouiВММаPaulАвто
БолоБрогСталZoneИванZoneChet3101ZoneZoneZoneZoneZoneZoneZoneзакаZoneZoneZoneсереМоисZoneZone
ZoneпотеAlexSonyСлобИллюCataTERPCityOticЛитоWindкатаGiglРазм9082СодеMystAVTOARAGбумапредShin
8581магнунивкрокDiveКитаSylvMicrCaliКраммолоPhilBorkPumaRoyaWindПороSimmвысмЛбдеJoseмузыЛитР
CabrМалаАлатДетсТишиVIIIJameэкспагноИсаеwwwsDeboDaviавтоPhotJeweоконрассMikeZeppРатнPoquчита
СтепавтособыИвашBritTravКнязПогоMichстудБашмнезаНекрСальувлеоднаБориMicrКитаБелопищеSonySony
SonyTranДавыForwШнолMichfathBookКиндLeslАлекАлебЧелнtuchkasXVIISymp