Imorron är första deltävlingen i S2000 serien/cupen och det är fina vägar men tyvärr visar prognoserna 100% regn chans på SS7 Hoppas alla som ska köra har anmält sig nu(Förare och Team) så ni blir med i Toltal listorna sen.Kom ihåg vårat lösen bara till imorron.
Det gick bra..enda grövre misstagen var snurrarna på ss5 men annars gick de bra..Tack för ett jävligt roligt rally erik Det var bra variation på sträckor och allt som ett bra rally har...nu är de bara att invänta teamkamraternas tider
Fikk ikke kjørt en meter. Når jeg på femte (5) forsøk endelig ungikk å havne på skrivebordet når jeg starta SS1 så peker alle hjulene i alle retninger...
Jeg har store problemer med det ungarske pluginet i dag, hvilket leder til at jeg ikke får kjørt
ladda ner bilen i practice läget och starta om spelet.
och förresten, se till att restore cars är avstängd i pluginets options.
annars hjälper det ju inte att starta om
Andreas Karlsson wrote:ladda ner bilen i practice läget och starta om spelet.
och förresten, se till att restore cars är avstängd i pluginets options.
annars hjälper det ju inte att starta om
Har alt testa det
Men pluginet ser ut til å fungere når det selv har lyst, og det er nok ikke i dag
Jag vill inte låta negativ eller gnälla på något sett. Men detta plugin fungera inget bra tycker jag. Jag klarade mig visseligen utan datorproblem men mina 3 team kompisar blev utkastade till skrivbordet så det känns inget vidare!!!! Varför gör det så??
Så kan man ju inte ha det, vi drar oss ut med alla 4 bilarna om vi inte får någon ordning på det och det verka som vi inte är dem ända som har problem.
För det är ju ingen mening att vara med när man inte kan köra!
Har blivit utkastad också i andra rallyn.
Mvh
det verkar som de har lite problem med pluginet jusst nu.
har ni bara lite tålamod så skall ni se att de nog får ordning på det också.
kom ihåg att ungerska pluginet är fortfarande under utveckling. ibland funkar det bra, ibland dåligt.
Andreas Karlsson wrote:det verkar som de har lite problem med pluginet jusst nu.
har ni bara lite tålamod så skall ni se att de nog får ordning på det också.
kom ihåg att ungerska pluginet är fortfarande under utveckling. ibland funkar det bra, ibland dåligt.
Jo jag förstår detta men det är väldigt synd att resultaten ska bli så pass missvisande bara för att man inte kör om det istället. Det handlar ju bara om ren tur om man vinner då att den som klarade sig igenom tävingen utan skrivbord. Ni förstår mig va,,,,,är bara lite uppretad ber om ursäkt!