Daniel Molin wrote:Får väl sladda lite jag med i denna cup o se vad Genovski, Morales o alla andra extremåkare hittar på..
Hmm Daniel Jag hade ju själv tänkt vara bästa Svenska N4 ekipage i cupen nu förstör du ju min plan eller tänker du ge Lövdahl Hernehult o Winberg en match i WRC Men tänker du utmana Genovski så blir det ju klart N4 ja ja lycka till oav vilken klass du kör i ...
Test Nr2 har kommit upp igen så lycka till alla Svenskar nu kör vi skiten av alla utlänningar
Det blir N4 har kört alldeles för lite wrc o det känns inte stabilt än...
Men du börjar ju få upp farten med så nog inte omöjligt att du står före mig i resultaten Man skall ju komma till mål med o man får banne mig ligga i om man skall hänga med de där tokarna...
Nu var den avklarad... Molin var ju så klart överlägsen men jag höll jämna steg med Svärd o det är jag jätte nöjd med. Tycker inte om Wet gravel men det är bara att gilla läget om man vill köra
Svärd o Molin har ni en speciell setup till Wet gravel/ Wet tarmac
Nu är det spikat Första Rallyt börjar 4 April. Rallyt består av 2 etapper
Etapp 1 = 4-6 April
Etapp 2 = 7-9 April
Första rallyt blir på grus. Ni kan gå in själva o kolla på hemsidan. Tycker själv att den är väldigt proffsig/snygg gjord. Så kolla på http://rbrbgcup.betaracing.net/index.html
visst fan, S2000 bilarna är ju inte tillåtna på Tjeckiska pluginet.
får bli Impreza N12 istället, om nån kan hjälpa mig knåpa ihop några sjyssta setuper bara.