jag har testat bilen lite på grus och vad jag märkte så saknar den totalt kraft i starten.
faktum är att man måste gå ner på väldigt låga växlar för att få kraft i svängarna också.
jag gillar den inte i det utförandet den är nu.
Det är kanske för en super2000 bil har ca 250nm vrid och en wrc bil har mellan 5-700nm vrid?
känns ungefär som den har 50
dvs, den orkar inte ens vrida runt hjulen och spinna i starten som vilken bil som helst borde klara (vissa undantag iofs, men är trots allt en rallybil vi snackar om här)
det gör att den blir mycket seg i starten..
typ som att starta på 2ans växel.
Andreas Karlsson wrote:
känns ungefär som den har 50
dvs, den orkar inte ens vrida runt hjulen och spinna i starten som vilken bil som helst borde klara (vissa undantag iofs, men är trots allt en rallybil vi snackar om här)
det gör att den blir mycket seg i starten..
typ som att starta på 2ans växel.
Jag tror det är som det ska, med fyrhjulsdrift finns det rätt bra med grepp och 250nm är inte så fruktansvärt mkt... Och vad spelar det för roll att det är en rallybil när den endå har lågt vridmoment?