Fabriksteamskval 16-17/3
Moderators: Micael Eriksson, Tommie Lindberg, Tobias Hult
-
- Hasse Onkamo
-
-
.............
tycker det börjar likna ett skämt med alla byten och folk som ska sluta............
stor ide att ha fabriksteam.....antingen så kör alla det dom valt eller så låt alla köra det dom vill!! vi har ju ändå inga fabriksteam i sverige!
stor ide att ha fabriksteam.....antingen så kör alla det dom valt eller så låt alla köra det dom vill!! vi har ju ändå inga fabriksteam i sverige!
jag tar hellre några stygn än en taskig placering!!
citat : Sten-Ove Olsson
-
- Hasse Onkamo
Re: .............
Äntligen någon som tycker som jagKenneth Nyström wrote:tycker det börjar likna ett skämt med alla byten och folk som ska sluta............

-
..........
härligt hasse att vi är överrens =) tycker vi ska ha en omröstning om att släppa bilarna fritt....eller hade vi inte det innan och det valet vann? =)
jag tar hellre några stygn än en taskig placering!!
- Hasse Onkamo
Re: ..........
Jo de va nog så om ja inte minns felKenneth Nyström wrote:härligt hasse att vi är överrens =) tycker vi ska ha en omröstning om att släppa bilarna fritt....eller hade vi inte det innan och det valet vann? =)

-
-
Tanken med team tyckte jag skulle vara kul, då tänker jag mer på att man som team hjälper varandra med setups och att man får och ger feedback inom teamet, den typen av team kan man ha även om man kör privat.
Sedan så undrar jag tycker ni att peugeot 307 är så tråkig att ingen vill köra den?
Eller beror det på mig?
I alla fall så håller jag med några här, skippa fabriksteam och släpp bilarna fritt
Jag tror det blir roligare så.
jag tycker hur som det skulle vara kul att köra i team
så jag startar nog TNR (Team Nordic Racing)
om inget annat dyker upp
Bil: ej bestämt än men troligen Xsara 2005
Sedan så undrar jag tycker ni att peugeot 307 är så tråkig att ingen vill köra den?
Eller beror det på mig?

I alla fall så håller jag med några här, skippa fabriksteam och släpp bilarna fritt
Jag tror det blir roligare så.
jag tycker hur som det skulle vara kul att köra i team
så jag startar nog TNR (Team Nordic Racing)
om inget annat dyker upp
Bil: ej bestämt än men troligen Xsara 2005
-
- Erik Brodin
-
Så bra (ironi) då jag skall på 2v semester from 20/3 - 6/4...då missar jag kvalet och en fabriksplats.Björn Lövdahl wrote:Omröstning startad...
Pga av detta är skjutes ev kval upp någon vecka
SÅ kör kval i helgen för OSS som vill va med i team!
Tycker att vi kan släppa ALLA bilar fria men behålla Fabriks teamen som tävlar om märkesmästerskap.
Fast egentligen borde vi INTE ändra ett dugg under pågående säsong!
Per
- Patrick Guyot