Problem med att köra mästerskap online!

Här hjälps vi åt att lösa problem som uppstår
Post Reply
eriksson90
Posts: 5
Joined: 2011 Feb 18 3:03 pm

Problem med att köra mästerskap online!

Post by eriksson90 »

Jag registrerade mig för Rally Mexico för ca 2 veckor sedan och som går nu i helgen.

Jag startar RSCenter2011 och går in på "championships", sen kommer jag in där, och sedan ska jag trycka på "Start online rally" men då kommer det upp en ruta att "RSCenter is not up to date m.m." sen kommer det inte upp en ruta med vilka servrar man kan välja osv. Det funkar att köra public sessions men inte mästerskap, vad är problemet?

HJÄLP TACK!

//Andreas
User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Post by Ulf Carlsson »

Har du registrerat vilka bilar du ska köra i dom olika mästerskapen.???
eriksson90
Posts: 5
Joined: 2011 Feb 18 3:03 pm

Post by eriksson90 »

Ja det har jag gjort. Bilar har jag valt och allt det och skickat de för registrering och dom har mottagit registreringen osv.

Den ruta jag får upp står det: "RSCenter is not up to date. Do you want to open the download page?"

Och så gör jag det men det är bara en sida för RSCenter "2010" så det finns inga uppdateringar eller nånting att ladda ner.



Eller måste man ha RScenter 2010 för att köra mästerskap online?
User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Post by Ulf Carlsson »

eriksson90 wrote:Ja det har jag gjort. Bilar har jag valt och allt det och skickat de för registrering och dom har mottagit registreringen osv.

Den ruta jag får upp står det: "RSCenter is not up to date. Do you want to open the download page?"

Och så gör jag det men det är bara en sida för RSCenter "2010" så det finns inga uppdateringar eller nånting att ladda ner.



Eller måste man ha RScenter 2010 för att köra mästerskap online?
Borde fungera med bara 2011.
eriksson90
Posts: 5
Joined: 2011 Feb 18 3:03 pm

Post by eriksson90 »

Ja det tycker jag också.

Någon mer som kan hjälpa?
eriksson90
Posts: 5
Joined: 2011 Feb 18 3:03 pm

Post by eriksson90 »

SNÄLLA HJÄLP!
Post Reply