Härligt. Såg ju ganska bra ut. Hade jag läst noterna bättre på ss1+2 så hade det gott bättre. Men det är så här när man är newbie. Man tappar bort dig ibland
Hasse Onkamo wrote:
Har du inget på Stefan o mig Start nr: 133
jo självklart
Härligt. Såg ju ganska bra ut. Hade jag läst noterna bättre på ss1+2 så hade det gott bättre. Men det är så här när man är newbie. Man tappar bort dig ibland
ja tycker ni kom på bra ladd där ! Hur gick det för Janne o Ola igår då ?
ja tycker ni kom på bra ladd där ! Hur gick det för Janne o Ola igår då ?
Vi hadde problem hela dagen. noterna funka inte ! Ola hadde det svårt, men han försökte iaf . jag hadde inte fixat det bättre själv.
på sista sträckan gick ett stag till bakaxeln av, så vi fick rulla på lite lungt i mål. vi vart 6a i klassen. Tog en tredje plats tot klassen i dm .vi får vara nöjda med det i år vi har ju rullat 2gg i DM cuppen.
Imorrn är det dags för Riks-pokalen!
Då ska jag ge mig på att läsa noter igen,har inte gjort de på ett år men är laddat som satan,så ska försöka få startnr: 155 att köra på rejält.
Bilen är ju redan lite knölig sen ett tidigare rull så finns inget o va rädd om=) Vi kan ju meka hela vintern sen.
Så om nån av er är där o ser mig,kom gärna fram o ta ett snack.
Kalle Kronkvist wrote:Imorrn är det dags för Riks-pokalen!
Då ska jag ge mig på att läsa noter igen,har inte gjort de på ett år men är laddat som satan,så ska försöka få startnr: 155 att köra på rejält.
Bilen är ju redan lite knölig sen ett tidigare rull så finns inget o va rädd om=) Vi kan ju meka hela vintern sen.
Så om nån av er är där o ser mig,kom gärna fram o ta ett snack.
En kompis till mig har köpt en ny blå 940 vocare från Arvika. Tänkte höra om det är någon som känner till bilen i fråga.
Hans Erik Weng har visst byggt den från början. Sen en Lena T.
Senast körde en Mattias Gustafsson den i Rejmeknixen med en 4e plats
i A elit. Tror den har HEA 160 i reg nr.
Här är ju många "norrlänningar" här på forumet så någon känner kanske till bilen