Rejmeknixen
Moderators: Micael Eriksson, Tommie Lindberg, Tobias Hult
-
Blom? har du någon sommarstuga någonstans efter noiker sträckan Japan
, du åker ju sjukt fort där, utklassning. grattis!

www.jis.se - The Driver
-
- Clarence Blom
- Erik Persson
- Erik Persson
- Christian Larsson
- Robert Sahlstedt
Jäkligt trist att åka på 5 minuter straff för nånting man själv inte kan rå för och därmed tappa 8 poäng... men att plötsligt hamna ute på skrivbordet kanske ändå är ungefär som om bilen plötsligt börjat strula helt oförklarligt och tappa 5 minuter på det viset. Otur helt enkelt. Menmen, jag kan reglerna och tänker inte sura så mycket över det här, nu har jag ju fått sura av mig tillräckligt så det är lugnt!
Jag vet ju själv att jag var snabbast i klassen och det är skönt inför nästa tävling som jag redan ser fram emot! Men det blir ingen träning alls innan den här gången. Är bortrest från ratten och kommer inte kunna köra förrän kanske måndag, annars tisdag.
PS.
Tråkigt också för dig, Sebastian Johansson, som råkade ut för samma sak. Men du kan åtminstone trösta dig med att du "bara" tappade 3 poäng och fortfarande leder serien! Nu tar vi dem i nästa, eller vad säger du?

PS.
Tråkigt också för dig, Sebastian Johansson, som råkade ut för samma sak. Men du kan åtminstone trösta dig med att du "bara" tappade 3 poäng och fortfarande leder serien! Nu tar vi dem i nästa, eller vad säger du?

-
- Anders Alm
Robert Jag råkade hamna på skrivbordet 2 gångerRobert Sahlstedt wrote:Jäkligt trist att åka på 5 minuter straff för nånting man själv inte kan rå för och därmed tappa 8 poäng... men att plötsligt hamna ute på skrivbordet kanske ändå är ungefär som om bilen plötsligt börjat strula helt oförklarligt och tappa 5 minuter på det viset. Otur helt enkelt. Menmen, jag kan reglerna och tänker inte sura så mycket över det här, nu har jag ju fått sura av mig tillräckligt så det är lugnt!Jag vet ju själv att jag var snabbast i klassen och det är skönt inför nästa tävling som jag redan ser fram emot! Men det blir ingen träning alls innan den här gången. Är bortrest från ratten och kommer inte kunna köra förrän kanske måndag, annars tisdag.
PS.

#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
LANCER EVO9
- Clarence Blom
Jep, så var det. Ont om tid och en smula trött på RBR, liksom nu. Fick nytändning efter pluginuppehållet. Känns det igen?Erik Persson wrote:Och Blom som innan säsongen sa: "Jag kommer inte att ha tid, så jag kan ite vara med i något fabriskteam"
Jo tjena... Tror nog att Blom ligger högt upp i ligan över flest timmar framför rbr detta år.
- Marcus Strand
Efter Rejmeknixen så var man lite förbannad pga en händelse som gjorde att man missade en bromspunkt och fronta ett träd, inte mitt fel anser jag
Det känns mycket bra att kunna piska till 307orna och sätta några snabbaste tider med min lancer från vm säsongen 2002. Jag kollar nu vidare på vad det finns för möjligheter med andra bilmärken, kollade just på M Sports hemsida där de nu har fått 3st Focus 05 till salu, fast andra tankengångar går också.
Ses på nästa tävling.

Det känns mycket bra att kunna piska till 307orna och sätta några snabbaste tider med min lancer från vm säsongen 2002. Jag kollar nu vidare på vad det finns för möjligheter med andra bilmärken, kollade just på M Sports hemsida där de nu har fått 3st Focus 05 till salu, fast andra tankengångar går också.
Ses på nästa tävling.