vad oväntat av dom....men dom måste väl ha lite tid för att förstöta fysiken på bilen
Posted: 2008 Feb 06 8:43 am
by Magnus Björndal
Anton Brorsson wrote:
Hur gör man så att ratten kan snurra så mycket?
Det skulle jag också vilja veta
Posted: 2008 Feb 06 10:15 am
by Simon Ek
Visst att dom tar tid på sig, men det verkar ju gå bra mycket fortare med bilar signerade eddy3spain (den nya Citroën blev ju godkänd på bara någon dag!)
Posted: 2008 Feb 06 11:40 am
by Robert Sahlstedt
Simon Ek wrote:den nya Citroën blev ju godkänd på bara någon dag!
Ja, men den hade också fysik gjord av checkerna redan från början...
Tyvärr verkar de inte ha så stor koll på fysiken och alla möjligheter som finns med den. Och de har inte alls samma filosofi om vad realism är som jag annars hade man säkert kunna gjort liknande sammarbete med exempelvis Volvon. Men som sagt, jag har erbjudit mig flera gånger att svara på alla frågor de har om Fiestans fysik efterssom de inte förstår sig på vad jag gjort med den. Men har de hört av sig... nope.
Posted: 2008 Feb 06 1:55 pm
by Simon Ek
Jo, men håll med att deras prioriteringar kan stundtals verka lite konstiga. Jag menar, de måste ju kolla runt sina användare och se vad de vill, eftersom många väljer att betala pluginsidan med en viss summa pengar. Sen bör de även ha mer koll på vad/vilka som vill köra vad, och framför allt att ta vara på den hjälp som bilskaparna erbjuder, som du och din Fiesta till exempel.
Posted: 2008 Feb 12 7:14 pm
by Daniel Mauritzell
har en lite fråga när jag kollar setupen för volvon
Så ska man ju ta rear för framre axeln.
Jag har en massa konstiga värden på vinlkarna är typ 93gader camber.
Är det så för er andra med?
Har noterat att värdena varit konstiga iblan med orginal bilarna, har då gått ut och in i gen så är dem okey.