Kong Christian
Moderators: Micael Eriksson, Tommie Lindberg, Tobias Hult
-
-
- Sebastian Johansson
Hur kan det vara så kul med ett SPEL ??? har kört lfs (live for speed) sedan 03 men det här är roligare mycket roligare .
det är det realistiska som gör att jag är fast.
+ ett så hjvla bra jobb från dom\han som har hand om svenska rbr serien
ett stort tack till er/du
gick ganska bra idag endast några få misstag så det borde bli bra placering även denna gång
rallyt var väldigt halt specielt ss2-3
man var tvungen att släppa på gasen för att leta fäste
några inbromsningar som gick åt h-vete +att det spann hela tiden
det är det realistiska som gör att jag är fast.
+ ett så hjvla bra jobb från dom\han som har hand om svenska rbr serien
ett stort tack till er/du
gick ganska bra idag endast några få misstag så det borde bli bra placering även denna gång
rallyt var väldigt halt specielt ss2-3
man var tvungen att släppa på gasen för att leta fäste
några inbromsningar som gick åt h-vete +att det spann hela tiden

Sebastian "Nollan" Johansson
-
- Baril Ignatius
-
- Erik Persson
På pluginsidan kan man göra en "request for tournament reset" så kan jag låta dig starta om. Men observera att denna request kostar 5 minuters strafftid, precis som det står i reglerna. Denna tid läggs på manuellt.Marcus Sundbom wrote:jag började rally i subarun då celican inte fanns med, men mitt spel kraschade under första sträckan...
försökte ansluta igen men hittar inte rallyt i listan längre, är min chans förbrukad nu?
Celican finns med, så den ka gå att välja.
- Peter Lundström
-
ja då var Kong Christian kört också, är inte så van vid att köra på haltväglag och dessa sträckor passar inte mej alls.
SS1: tog det lungt, åkte mitt på vägen och kände på underlaget, tiden 3:34,19 är just nu en tionde plats i klassen
SS2: en lätt avåkning, med hjälp av publiken så kom jag upp igen (Tack!!),
slutade med en 13 plats i klassen.
SS3: gick riktigt dåligt, en avåkning som förstörde kylaren mitt på sträckan, dock han inte bilen gå varm förens jag kom i på servicen så det var inga problem med motorn, i med en ny kylare och iväg.
SS4: nu när det hade torkat upp litegran så skulle det satsas, tog i så mycke det gick i början och hängde me hyffsat, efter halva sträckan tyckte brosan i högerstolen att det gick lite för fort och att han ville ta sig i mål den här gången, sänkte tempot ganska mycke men det vart ändå en avåkning i dom tvära svängarna på slutet,
Tack för en trevlig tävling, just nu så ligger jag på en 8:de plats i klassen, nu väntar lite intesivt skruvande i veckan, ska bytas tak, huv och dörrar på Evo 8:an.
gratulerar segrarna mycke bra kör, jaha det vart mycke den här gången
//Mackan Andersson stnr 140
SS1: tog det lungt, åkte mitt på vägen och kände på underlaget, tiden 3:34,19 är just nu en tionde plats i klassen
SS2: en lätt avåkning, med hjälp av publiken så kom jag upp igen (Tack!!),
slutade med en 13 plats i klassen.
SS3: gick riktigt dåligt, en avåkning som förstörde kylaren mitt på sträckan, dock han inte bilen gå varm förens jag kom i på servicen så det var inga problem med motorn, i med en ny kylare och iväg.
SS4: nu när det hade torkat upp litegran så skulle det satsas, tog i så mycke det gick i början och hängde me hyffsat, efter halva sträckan tyckte brosan i högerstolen att det gick lite för fort och att han ville ta sig i mål den här gången, sänkte tempot ganska mycke men det vart ändå en avåkning i dom tvära svängarna på slutet,
Tack för en trevlig tävling, just nu så ligger jag på en 8:de plats i klassen, nu väntar lite intesivt skruvande i veckan, ska bytas tak, huv och dörrar på Evo 8:an.
gratulerar segrarna mycke bra kör, jaha det vart mycke den här gången

//Mackan
- Hasse Onkamo
-
- Anders Alm
- Clarence Blom
-
- Per Andersson