Erik det var en mycket rolig ock varierande sträcka!
Jag håller också på att testa lite med BobsTrackBuilder ock har fått till själva vägen skapligt, finns ju mer att fixa med för att få det "riktigt" bra, men är det någon som har koll på hur man går vidare för att få till omgivning start/mål o.s.v o.s.v är ju inte så kul att köra omkring i det blå i längden
kul sträcka fast riktigt svår tycker jag, blir kul sen när det riktiga Bobs kommer, då kanske det finns nån som kan göra lite riktiga sträckor (sprintar backtävlingar osv)
Alltså för er som vill köra andra banor ta en titt på rFactor. Till det spelet finns väldigt mycket moddar då spelet är byggt för precis just moddning.
är det nån som fortfarande håller på med BTB här?
isåfall har jag förslag på en väg som skulle vara riktigt kul att ha i rbr..
lär nog aldrig bli rallysträcka irl men om det skulle ske hade den varit given i vilket svenskt asfalt rally som helst.
vägen är brudfjällsvägen mellan Håverud och Dals Långed i dalsland, den är känd som sveriges krokigaste väg, utsedd till sveriges roligaste väg av motorjournalen mm.
kort sagt, 12km kurvor på en smal asfalterad väg (för 15 år sedan var det fortfarande en grusväg)
film får ni här:
sök bara på brudfjällsvägen så finns det fler filmer att se, annars kan ni ju ta en tripp till dalsland och köra den själva
som sagt, hade varit en riktigt frän rallysträcka i rbr
Den vägen åkte jag ifjol när vi var ute o kollade Midnattsolsrallyt! Va nån trafikolycka på 45:an så vi svängde av lite på chans. Helt makalöst frän väg, vi åkte den dock åt andra hållet (norrut).