När volvon släpps nu i helgen så borde man göra en volvo cup för bara jusst den bilen. Det skulle vara så jävla fränt
Tror ni att det kan vara möjligt att ordna en sån cup???
Hoppas den kommer nästa månad så blir den ännu bättre. Då hinner Robban fin lira lite till, i lugn o ro. Plus att de retar någon ännu mer då om den inte kommer nu
Hasse Onkamo wrote:Hoppas den kommer nästa månad så blir den ännu bättre. Då hinner Robban fin lira lite till, i lugn o ro. Plus att de retar någon ännu mer då om den inte kommer nu
Hasse Onkamo wrote:Hoppas den kommer nästa månad så blir den ännu bättre. Då hinner Robban fin lira lite till, i lugn o ro. Plus att de retar någon ännu mer då om den inte kommer nu
Just nu jobbas det på att få till ett sånt program som eddy3spain haft på sina senaste bilar, så man lätt kan byta ut olika delar om man vill göra egna skins eller bara montera/avmontera ljusboxen. Efterssom volvon har en hel del utbytbara grejer så blev det lite mer jobb än att bara plocka programmet från en annan bil, men det ser ut som om killen som fixar med det skulle ha tid idag, vi får se.
Själv sitter jag och ordnar en kul rendering av bilen och ska få till en previewbild och lite sånt. I övrigt är det nog klart nu så det är bara att allt ska vävas ihop. Just det, jag måste fixa templaten också så att fler än jag förstår sig på den... är i grötigaste laget nu.