Bjuder på ett par bilder!

Moderator: Rasmus Persson
Jag har inte kört än så var lung JimJim Hjerpe wrote:har kört premiären nu, och det var ju en upplevelse.. =) hade jag varit kartläsare åt mig själv hade jag klivit ur bilen efter ca. 9 km...
Sicket jäkla trams man håller på med, kom nog upp i 5 eller 6 cfh.
Svårt å ta de lugnt också, å så plötsigt naggar man lite i innern utan att ha sladd, åså rullar man..
Nej, blir nog till att investera i en rattjäkel nu. =)
Lycka till alla!
Ps. Ni som inte kört, kan inte nån se till å vara mer än 4 minuter efter täten, så slipper jag bli sist!
Nejrå! De flesta ligger någon sekund före mig på en del sträckor! Men verkar som att de är svårt att åka på alla hjul! Tommi ligger elva sekunder efter mig , men han verkar ha haft en riktigt dålig dag bakom ratten! Bara man åker lugnt och på vägen så gåre fort!Micael Eriksson wrote:Jag är ju lite ny i klassen.... är Persson "the man to beat"![]()
Han värkar då snabb så det räcker men hur står han mot Tommi Mäkinen tex. Jag hänger då inte alls med finnen...
Lovar dig att mitt hjärta stanna när jag såg att du kört heheTommie Lindberg wrote:Målet för dagen var att spöa Persson på någon sträcka, höll i 2 sträckor sen gick de utför som vanligtkom imål iaf, en jävla massa minuter efter... Får hoppas på någon tröstpoäng
TråkigtTony Bergqvist wrote:Tyvärr hände det något med min datordet börja o hacka som fan .. har aldrig hänt tidigare ? gick inte o köra alls .. bara bryta ihop o komma igen till nästa race .. ja behöver iallafall träna endel för det va inte lätt o hänga med !! kul att den här serien är igång