Någon som vet något om Black Bean Games: Det är visst dom som ska göra det nya spelet. Undrar hur realistiskt det blir. Skulle vara kul o veta hur bra deras andra spel är. Kom gärna med tips ni som vet nåt
Är det bara jag som e allergisk mot alla murar och stängsel-skit de måste sätta upp när de inte okrar göra riktiga diken, terräng och träd?
Så jävla arkad det luktar om de grejjerna.
Erik Persson wrote:Är det bara jag som e allergisk mot alla murar och stängsel-skit de måste sätta upp när de inte okrar göra riktiga diken, terräng och träd?
Så jävla arkad det luktar om de grejjerna.
Jag hoppas verkligen att jag har fel.
Nädå, du är inte ensam om det... Det var det första jag tänkte på när jag såg klippet. Lite synd, spelet ser helt ok ut i övrigt...
WRC will be released on the 8th of October, that a demo will be available, that we have 4 categories of cars, 13 countries, 550km of roads, a career with 55 cups to take part in, online game modes with 16 players.
Så en demo verkar komma, så då vet man om det är värt att handla.....
Notsystem utan avstånd mellan kurvorna! systemet verkar över lag helt värdelöst. Och bara rösten får mig att tänka på spel som sega rally, sitter bara och väntar på att "checkpoint" ska komma. Vägarna är ju 3 gånger så breda som i verkligheten. (skaparna har uttalat sig att GT5 har alldeles för breda rally banor vilket är komiskt när man själv har det)
Förresten är huven gjord av bly?
Skaparna milestone tjatar hela tiden om att det här spelet ska vara anpassat så att alla kan spela det. Men dom enda detta spel inte är anpassat för är väl egentligen dom som verkligen gillar rally för vad rally är, vilket är oerhört konstigt då detta är ett rallyspel.
Tycker dom är värda att göra detta arkadspel som alla andra spel, men här är klart en hel wrc licens kastad i sjön.
hela grafiken är 5 år gammal och allt ser plastigt ut.
nej.. inget spel jag har fått högre förväntningar på än jag hade från början.
dvs, jämnställt med dirt osv.