Helt rätt, men som du har sett så skrev Erik idag att han lämnar över stafettpinnen nu
Vi kanske kan starta en egen tråd för den "nya tävlingsledningen" så att det blir lite lättare att hitta ämnet.......vet inte om det behövs, en tanke bara....
Tycker att det funkat klockrent som det var förra säsongen, är ju dumt att ända om man absolut inte måste.
Sen tycker jag att det är väldigt synd att Erik lägger av, men jag kan tänka mig att hjälpa till med uppläggningar av rallyn mm om det skulle behövas.
-Det är inte farten som dödar , det är smällen eller som de säger i Amerika :
It´s not the fart that kills , it´s the smell!
Jag är på med en 2wd-säsong! Den blir i vilket fall inte så lång om vi ska hålla oss till 2009, och så hinner saker och ting landa inför nästa års turnering.
jag kan med hjälpa till med uppladdning av rallyn om det skulle behövas.....
men lägg NER pratet om endast 2wd dom bilarna suger ju hur trista som helst
tror forövrigt att det kommer bli mycket sämmre uppslutning i serien om det endast blir 2 wd
skulle vara lite kul ev. med Owrc upp till -00 som huvud klass tillsammans med A8 och s2000 det är ju ganska jämna bilar
och varför inte en ren VOC klass för dom som gillar volvon ?
och även en s16000 klass
då blir det ju bara 3 klasser att hålla ordning på tex.
vet att många åker N4 med men hittade inget att lägga den tillsammans med
Torbjörn Eriksson wrote:jag kan med hjälpa till med uppladdning av rallyn om det skulle behövas.....
men lägg NER pratet om endast 2wd dom bilarna suger ju hur trista som helst
tror forövrigt att det kommer bli mycket sämmre uppslutning i serien om det endast blir 2 wd
skulle vara lite kul ev. med Owrc upp till -00 som huvud klass tillsammans med A8 och s2000 det är ju ganska jämna bilar
och varför inte en ren VOC klass för dom som gillar volvon ?
och även en s16000 klass
då blir det ju bara 3 klasser att hålla ordning på tex.
vet att många åker N4 med men hittade inget att lägga den tillsammans med
Jeg skal ikke uttale meg om WRC klassene for det har jeg ikke peiling på.
Å plassere S2k og N4 i samme klasse syns jeg er helt på jordet - ikke engang førere som Oskar, Rauno, Lukasz og Stanislav har sjans med N4 i mot middels gode s2k førere. At det skal være mindre jobb å slå sammen to klasser forstår jeg heller ikke - det er jo absolutt enklest når man skal lage en resultatliste å sortere etter de enkelte klassene på CZ siden.
Lengden på rally syntes jeg burde være 5-8 etapper.
Sist men ikke minst, hvis det kun blir 2wd så blir jeg en av de som står over sesongen.
It's a long way to the top if you wanna rock 'n roll
jag röstar på att vi kör samma klasser som förra året! men det stora problemet är väl vem som ska lägga upp rallyna? så vi inte bara får köra cirdonhead och friazer wells =)
jag tar hellre några stygn än en taskig placering!!