RallyFoto

Allt som inte har med spelet att göra
Erik Brodin

Post by Erik Brodin »

Kim Gustafsson wrote:
Anders Alm wrote: Det går rykten om vad Meijer fick ge för denna härliga porrGolf
Håll i er 600 000 svenska kroner :shock:
O herre j*vlar! det får man många oplar för!
:D
// Brodin
Real: Vovlo 940 VOC
Andreas Karlsson

Post by Andreas Karlsson »

var iväg på ICA-Varvloppet som arrangerades av Vara MK idag och fick ett par bilder på några "kändisar" ;)
ber om ursäkt för de dåliga bilderna på förhand.

Image
Tommie Lindberg

Image
Daniel Molin

klicka på bilderna så blir de lite större ;)

slänger upp en godisbit till.
så här åker man Evo8
Image
(nånstans i dammet gömmer sig en annan forums medlem som var funktionär dagen till ära)
Håkan Pettersson

Post by Håkan Pettersson »

Kim Gustafsson wrote:Här kommer dom sista 3bilderna,
Några som hade lite bråttom att komma till målet :roll:
och en Porr golf, vilket ljud!

Vägbytet ss 14 ser jag :) känner killen i den sista bilen (nr229) hans första tävling i den bilen när han försökte sig på en snygg handbromsgrej där på asfalten...du har inte nån bild på hans brosa med nr 218?

bra bilder annars :D
Kim Gustafsson

Post by Kim Gustafsson »

Håkan Pettersson wrote: Vägbytet ss 14 ser jag :) känner killen i den sista bilen (nr229) hans första tävling i den bilen när han försökte sig på en snygg handbromsgrej där på asfalten...du har inte nån bild på hans brosa med nr 218?

Tackar tackar :)
Hehe okej :D
Efter bil 216 började vi gå tbx till service bilen, och jag hoppade in och ut ur skogen mellan bilarna så hann jag tyvärr inte få några kort :(
Håkan Pettersson

Post by Håkan Pettersson »

Kim Gustafsson wrote:
Håkan Pettersson wrote: Vägbytet ss 14 ser jag :) känner killen i den sista bilen (nr229) hans första tävling i den bilen när han försökte sig på en snygg handbromsgrej där på asfalten...du har inte nån bild på hans brosa med nr 218?

Tackar tackar :)
Hehe okej :D
Efter bil 216 började vi gå tbx till service bilen, och jag hoppade in och ut ur skogen mellan bilarna så hann jag tyvärr inte få några kort :(
ok, det är lungt, jag satt kvar på, för tillfället, väldigt tomma serviceplatsen just då :) då gissar jag på att du servade just bil nr 216?
Kim Gustafsson

Post by Kim Gustafsson »

haha, okej, nope, vi servade bil nummer 202, om jag minns rätt, Peder hadarsson gul ascona b :D

vi åkte in efter sträckan till serviceplatsen, mycket kostigt med 20 min service efter sista ss, men det kanske är så i sm tävlingar?
Tommie Lindberg

Post by Tommie Lindberg »

sköj att man fastna på nån bild iaf :) Annars var det bara problem från början till slut i detta mycket fina rally. Började direkt på SS1 där vi i starten insåg att batteriet till intercomen var slut, så de vart å träna onotat :roll: På tvåan så va vi av 2 ggr, tappade inte speciellt mycket tid och i sista hoppet nåra 100 m före mål åker avgasröret isär bakom katten. Linkade igenom ss3 till service där vi lyckades laga röret. På väg ut mot ss4 så ramlar sidorutan ner i dörrn, va bara å ta fram silvertejpen :? Sträckan var dock den enda som inte krånglade nått. Ca 6-700 m in på femman missuppfattade ja en not så vi kom alldeles för fort över ett krön där det nöp vänster dirket efter. vred in bilen men ångrade mig snart då jag insåg att de går aldrig, som tur var fanns en åker rakt ut så de va bara å släppa ut bilen å ta en extrasväng... (om nån fota/filma där skulle ja gärna vilja se det) På transporten ut till 6:an börja bilen hacka å inte svara på gas, för att sen stanna helt i startkön. bara å kasta in handduken för andra cup-tävlingen i rad :x förmodligen är det bränslupumpen som gett sig...
Andreas Karlsson

ja, bränslepumpen verkade vara ett ganska vanligt problem i vara..
sedan såg jag att du hade tjuvat på SS2 också.. spelade kanske inte så stor roll i slutändan iofs, men var många som var taggade verkade det som :D

jag har ett par bilder till på dig från SS2.
Tommie Lindberg

Post by Tommie Lindberg »

nja trean va de nog om ja inte minns fel. Men de spela ju som sagt ingen roll :roll: jaha, skoj skicka dom gärna på mailen om du vill, så kan du få en slant för dom :wink:
Andreas Karlsson

skall bara fixa iordning dem med loggor och grejjer, men får antagligen vänta tills nästa helg då Marcus Strand skulle skicka dem och han gör ju lumpen så...
Jimmy Alfredsson

Post by Jimmy Alfredsson »

Andreas Karlsson wrote:ja, bränslepumpen verkade vara ett ganska vanligt problem i vara..
stod där Christian med Subarun fick bryta på SS2 i Vara.. tur de bara blev en punktering och trasig soppapump. kunde likagärna blitt ettpar varv nerför
Andreas Karlsson

ja, jag hörde att det såg värre ut än det var.

visste du förresten att Christian hade brännskador i ansiktet som han nyligen fått på jobbet, men körde ändå..

kan inte ha varit allt för skönt att trä på sig hjälmen.
jävla otur har han också, har brutit samtliga 6 tävlingar hittils med den bilen..
Daniel Molin

Post by Daniel Molin »

Trevligt att man fastnat på en bild :)
Christer Wallin

Post by Christer Wallin »

Har du inget att göra på semestern?Ta och kolla in lite häftiga rallybilder! :D

http://www.rally-shots.com/index.htm
Johan Gustavsson

Post by Johan Gustavsson »

Nu så finns det en massa rallybilder ifrån 1975-1979 på våran hemsida att kolla på om ni får nån tråkig stund.

www.socknarallyvideo.se
Post Reply