jätte bra ideer robert ..Det är kul att läsa lite kommentarer..ja tycker även att det ska vara med lite mer krascher och mer folk som kör på tokladd ...Men roy de blir bra hur du en gör men nu har du några förslag...
Det var også i den originale planen å ta med mer "tokladd". Men så begynte klokken å tikke veldig veldig fort mens jeg drev med de opptakene som ble brukt, og da ble det resultatet som dere har sett
Litt mer bevisst jobbing fra dag èn nå vil hjelpe
Samtidig vil jeg be dere om å legge opp replayer på pluginsiden før 9.00 fredag etter neste rally. Topp 3 i hver klasse laster jo opp sine replays uansett, men dere som har interessante hendelser underveis kan også gjøre dette Topp 25 på totalen kan også legge opp reprisene sine derfra, så blir oppsummeringen mer komplett denne gangen.
SS1 blir nok den strekka som viser samtlige fører denne gangen også, så sant den har fine kamerapunkter
Andreas Karlsson wrote:jag börjar nästan oroa mig för att jag kanske varit lite för stor i käften...
nån som kan reckomendera nåt enkelt program att spela in ljudfiler med?
typ som kommentering till filmen...
Om du har Windows Movie Maker kan du legge inn lyden rett dit. Eller du kan bruke lydopptageren under "tilbehør" i startmenyen og sende lyden til meg
Et siste alternativ er at jeg gjør det siste, for det programet tenkte jeg ikke på forrige gang jeg lagde film... Det gir meg litt mer jobb, men sparer deg for samme jobben
Skal eksperimentere med de muligheter jeg har i morgen, så får du beskjed om jeg trenger hjelp med kommentarer etterhvert
Takker, Vegard Ser ut til at du kan ha spart mr. Karlsson for en kommentatorjobb her nå Ser ut til at dette er programmet å bruke for å få bra lyd på mic'en min
De som har incidenter og bloopers underveis bør også laste opp sine repriser! Jeg kommer til å lese meg gjennom førerkommentarer og lete etter sånne situasjoner å ta med i neste film. Skal prøve å gjøre en mer TV-vri på det, så da er bloopers fin-fint materiell å ta med
jag slängde upp alla mina repriser, både för filmens skull och för att arrangörerna skall kunna kontrollera setuper så ingen fuskar med ottilåtna setuper.
men främst för att alla mina fina missar skall kunna komma med på filmen så klart
Andreas Karlsson wrote:jag slängde upp alla mina repriser, både för filmens skull och för att arrangörerna skall kunna kontrollera setuper så ingen fuskar med ottilåtna setuper.
men främst för att alla mina fina missar skall kunna komma med på filmen så klart
Jeg har en håndfull av sånne selv
Opptakene kommer til å starte nå som reprisene er i ferd med å komme opp
Det här var mitt första rally i den svenska RBR-serien. Jag skulle kunna tänka mig att ladda upp även mina repriseer, men då jag ännu inte fått nått startnummer blir det ju inte helt rätt. Skulle vara kul ifall man kom med på filmen med ett korrekt skins samt ett startnummer på dörrsidorna.
Fredrik Stigh RR wrote:Det här var mitt första rally i den svenska RBR-serien. Jag skulle kunna tänka mig att ladda upp även mina repriseer, men då jag ännu inte fått nått startnummer blir det ju inte helt rätt. Skulle vara kul ifall man kom med på filmen med ett korrekt skins samt ett startnummer på dörrsidorna.
Send meg en mail der du legger ved texture-mappen din i zippet format, så ordner jeg det