Nya WRC-bilar

Nya bilar och gamla bilar
Post Reply
Erik Persson

Nya WRC-bilar

Post by Erik Persson »

Då har man fastställt fysik och modeller till en massa nya WRC-bilar. Frågan är ju nu om vi bara rakt av ska tillåta alla bilar i serien?
Vad tycker ni?
Eller kommer vi att få 97% CitroenC4, 2% Focus06 och 1% övriga bilar? Kanske ska vi tillåta alla andra bilar förutom dessa två? Men det känns ju lite skit att inte använda de WRC-bilar vi ser i dagens VM.

För tillfället har de bara matat in de nya bilarna och deras fysik, men inte lagt ut dessa så vi kan ladda hem dessa filer. Så snart de finns att ladda hem kommer jag att uppdatera downloadsidan.

Vår pågående tävling (Kolsvarundan) påverkas inte av detta byte.
Jimmy Alfredsson

Post by Jimmy Alfredsson »

Vad menar du med "97% Citroen C4" får man inte med vinge och bakskärm då :?:
Erik Persson

Post by Erik Persson »

Jo, vad jag menar är att 97% av alla kommer att köra Citroen C4. Blir lite tråkigt då tycker jag.
Erik Persson

Post by Erik Persson »

Nu finns bilarna för hemladdning på vår downloadsida.

Det som är ändrat är fysiken. Så för er som vill pilla med det själva kan man gå till pluginsidan och ladda hem fysiken till sin bil drä.
Jimmy Alfredsson

Post by Jimmy Alfredsson »

Jaha :oops: missade morgonkaffet.. men jag kommer iaf puttra runt med Evo IX tills den grymma släggräcern blir godkänd.
Jesper Nilsson

Post by Jesper Nilsson »

Mig spelar det ingen roll om det bara blir C4.. Jag kommer nog ändå hålla mig till Subaru så. Går o hänga med bara man gasar tillräckligt 8)
Hasse Onkamo

Post by Hasse Onkamo »

C4 nej tack. Cossie blir det för mig 08 om inte Volvon kommer. N12an är inne på sista säsongen nu. Har köpt en Cossie som är på setup inställning.
Post Reply