Kong Christian

Diskutera sådant som rör själva serien här.
Nytillkommen moderator: Tony Crona

Moderators: Micael Eriksson, Tommie Lindberg, Tobias Hult

Johan Lövdahl
Posts: 28
Joined: 2007 Jan 01 7:33 pm

Post by Johan Lövdahl »

det gick åt helveta är anmäld i skoda fabia men får köra subarun istället
Andreas Karlsson
Posts: 2896
Joined: 2007 Sep 13 8:44 pm

Post by Andreas Karlsson »

säg till när ni skall göra filmen så jag kan ladda upp mit Evo6TME skin...

Vännäs körde jag ju Evo8 men nu kör jag Evo6TME...
User avatar
Sebastian Johansson
Posts: 33
Joined: 2007 Oct 21 7:44 am

Post by Sebastian Johansson »

Hur kan det vara så kul med ett SPEL ??? har kört lfs (live for speed) sedan 03 men det här är roligare mycket roligare .
det är det realistiska som gör att jag är fast.
+ ett så hjvla bra jobb från dom\han som har hand om svenska rbr serien

ett stort tack till er/du

gick ganska bra idag endast några få misstag så det borde bli bra placering även denna gång

rallyt var väldigt halt specielt ss2-3
man var tvungen att släppa på gasen för att leta fäste
några inbromsningar som gick åt h-vete +att det spann hela tiden :roll:
Sebastian "Nollan" Johansson
Kenneth Emanuelsson
Posts: 46
Joined: 2007 Jan 01 3:24 pm

Post by Kenneth Emanuelsson »

Tjena nu har man slirat, sladdat, och snurrat runt på kong christian :D
Men med tanke på feber och ingen träning så är jag ändå riktigt nöjd med rallyt. :)

Vi syns på nästa rally
User avatar
Baril Ignatius
Posts: 302
Joined: 2007 Jan 01 5:17 pm

Post by Baril Ignatius »

Jaså, då har man missat 2 st rally redan.
Blir tungt att ro hem GrpN mästerskapet nu. :wink:
Kommer att köra N12 denna omgång.

Lycka till alla.
Marcus Sundbom
Posts: 10
Joined: 2007 Oct 21 3:32 pm

Post by Marcus Sundbom »

jag började rally i subarun då celican inte fanns med, men mitt spel kraschade under första sträckan...
försökte ansluta igen men hittar inte rallyt i listan längre, är min chans förbrukad nu?
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Marcus Sundbom wrote:jag började rally i subarun då celican inte fanns med, men mitt spel kraschade under första sträckan...
försökte ansluta igen men hittar inte rallyt i listan längre, är min chans förbrukad nu?
På pluginsidan kan man göra en "request for tournament reset" så kan jag låta dig starta om. Men observera att denna request kostar 5 minuters strafftid, precis som det står i reglerna. Denna tid läggs på manuellt.

Celican finns med, så den ka gå att välja.
User avatar
Peter Lundström
Posts: 266
Joined: 2007 Jan 01 10:13 pm

Post by Peter Lundström »

Jaha nu har man gasat och är mkt nöjd (även om det inte är som förr i tiden när man bodde vid dataratten :D )

Mkt kul och sladdigt rally tackar och bugar för sträckchifen 8)
Markus Andersson
Posts: 280
Joined: 2007 Feb 04 10:46 pm

Post by Markus Andersson »

ja då var Kong Christian kört också, är inte så van vid att köra på haltväglag och dessa sträckor passar inte mej alls.

SS1: tog det lungt, åkte mitt på vägen och kände på underlaget, tiden 3:34,19 är just nu en tionde plats i klassen

SS2: en lätt avåkning, med hjälp av publiken så kom jag upp igen (Tack!!),
slutade med en 13 plats i klassen.

SS3: gick riktigt dåligt, en avåkning som förstörde kylaren mitt på sträckan, dock han inte bilen gå varm förens jag kom i på servicen så det var inga problem med motorn, i med en ny kylare och iväg.

SS4: nu när det hade torkat upp litegran så skulle det satsas, tog i så mycke det gick i början och hängde me hyffsat, efter halva sträckan tyckte brosan i högerstolen att det gick lite för fort och att han ville ta sig i mål den här gången, sänkte tempot ganska mycke men det vart ändå en avåkning i dom tvära svängarna på slutet,

Tack för en trevlig tävling, just nu så ligger jag på en 8:de plats i klassen, nu väntar lite intesivt skruvande i veckan, ska bytas tak, huv och dörrar på Evo 8:an.
gratulerar segrarna mycke bra kör, jaha det vart mycke den här gången :D //Mackan Andersson stnr 140
//Mackan
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Bor du i KAK området eller på Gotland Markus???
Markus Andersson
Posts: 280
Joined: 2007 Feb 04 10:46 pm

Post by Markus Andersson »

Hasse// Bor på Gotland men kommer från Arboga, är mycket där nu för tiden me,t.ex hela sommrarna och på dom flesta skolloven.
//Mackan
User avatar
Anders Alm
Posts: 1061
Joined: 2007 Jan 01 4:52 pm

Post by Anders Alm »

Nästan hemmaplan men det hjälpte ju inte :cry: Glömde göra däcks valet 2 gånger o då blir det inte bra Bambi på hal is kan man lätt säga :?

Tack ändå för en trevlig tävling
Anders
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
User avatar
Clarence Blom
Posts: 337
Joined: 2007 Jan 03 6:13 pm

Post by Clarence Blom »

Jag är mycket nöjd med min insats i Kong Christian. Hittade mitt tempo rätt snart och försökte bara sen hålla det till mål. Kort och roligt rally!!



Image
Robin Nilsson
Posts: 210
Joined: 2007 Jul 20 10:18 pm

Post by Robin Nilsson »

min premiär kunde ha gått lite bättre två avåkningar på första sträckan tappade en minut men totalt i mål var jag 44 sekunder efter tredjeplatsen men jag är nöjd med premiären ändå
Robin"Speakern"Nilsson
Folkrace speaker från Östergötland.
Depåspeaker STCC 2013
User avatar
Per Andersson
Posts: 43
Joined: 2007 Jan 01 3:25 pm

Post by Per Andersson »

Då var första deltävlingen avklarad för min del, lite ovant men det är mycket skoj att vara igång igen. Resultatet blev inget vidare, men eftersom jag förmodligen är den enda som körde rallyt i ymnigt snöfall så borde ju jag få lite bonus uppåt i resultatlistan :lol: Image
Post Reply