Volvo

Nya bilar och gamla bilar
Joakim.Karlsson
Posts: 298
Joined: 2009 Feb 11 11:33 pm

Post by Joakim.Karlsson »

och Hur går det med asconan. Robert
User avatar
Robert Sahlstedt
Posts: 295
Joined: 2007 Jan 01 4:17 pm

Post by Robert Sahlstedt »

Intresset för att göra prylar till ett såpass gammalt spel pendlar minst sagt rejält. Till och från kör jag lite RBR, eftersom det fortfarande inte kommit nåt nytt spel värt besväret, och då blir jag oftast sugen på att dra igång projekten igen. Men det har tyvärr inte blivit mycket gjort på varken 940'in eller Asconan på länge nu.

Men... jag har ytterligare ett RBR-projekt i luften, och det har faktiskt sprungit förbi de två andra ganska rejält nu. Det har helt enkelt varit roligare att jobba på. Vi får se hur det går, men jag kan nästan lova att det blir minst lika uppskattat som en Volvo till eller en gammal Opel :wink:


Att det tar sån faslig tid med mina projekt beror inte bara på att jag har lätt att nörda ner mig i onödiga detaljer och vägrar ge mig förrän allt är så bra jag kan få det :oops: Jag jobbar även med liknande saker hela dagarna, på det här spelet för att vara exakt, för att få ihop till brödfödan så det tar emot lite att fortsätta hemma på kvällar och helger när man kan koppla av med annat. Jag gör det ju för att det är kul, så när annat känns bättre gör jag det istället. Så RBR-projekten rör sig, men vääääldigt långsamt för det mesta.
Post Reply