REAL WRC

Allt som inte har med spelet att göra
Marcus Jansson
Posts: 505
Joined: 2007 Jan 01 6:45 pm

Post by Marcus Jansson »

jo jesper de hörde jag också...kul me en ny bil i wrc sammanhang men topp 3...de garvar jag åt säger jag bara...Tror inte de finns en chans när namn som Sordo,Loeb,Grönholm, kör asfalt..
Jesper Nilsson
Posts: 329
Joined: 2007 Jan 01 4:44 pm

Post by Jesper Nilsson »

Precis.. PUCKON . tyvärr.. men pg kanske får chansen nästa säsong ? eller?
Marcus Jansson
Posts: 505
Joined: 2007 Jan 01 6:45 pm

Post by Marcus Jansson »

om han spelar - Keno de äe lätt o vinne o kammar hem 20 mille så..
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Pengar styr allt tyvärr :?
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Men som de skriver så kör dessa gubbar bara ett rally var denna säsong. Vi vet inget om kommande år.

Edit: Läs här
User avatar
Anders Alm
Posts: 1061
Joined: 2007 Jan 01 4:52 pm

Grönholm

Post by Anders Alm »

Läste att Grönholm skulle sluta nu 2007 :cry: Om detta är sant så tappar rallysporten en STOR profil
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
User avatar
Marcus Strand
Posts: 573
Joined: 2007 Jan 01 2:33 pm

Re: Grönholm

Post by Marcus Strand »

Anders Alm wrote:Läste att Grönholm skulle sluta nu 2007 :cry: Om detta är sant så tappar rallysporten en STOR profil
Jo detta är sant! Men kom ihåg!! Att detta är väldigt stort, till och med Tommi Mäkinen kunde inte sluta på topp. Han gick till subaru efter Mitsubishis fiasko eftersom han där trodde han kunde göra bättre ifrån sig.

Jag håller tummarna för att Gardemeister kommer in i VM igen, det är en av mina favoreter, och han kan köra precis vad som helst liksom colin mcraea. Det är dock min åsikt, :wink:
User avatar
Clarence Blom
Posts: 337
Joined: 2007 Jan 03 6:13 pm

Post by Clarence Blom »

full pott för citroen i spanien. Rysaren fortsätter på Korsika nu till helgen. Jokern är Duval eller..??
User avatar
Marcus Strand
Posts: 573
Joined: 2007 Jan 01 2:33 pm

Post by Marcus Strand »

Tror vägarna på korsika kan passa duval bättre, men där har han också mindre utrymme till misstag! Jag hoppas också att Grönholm kan åka ifrån Sordo, men det blir svårt, cittran har ju hemma mark. Men i slutet av året så tror jag vi ser en Marcus Grönholm, men de kommer avgöras in på det sista i Whales.
Jesper Nilsson
Posts: 329
Joined: 2007 Jan 01 4:44 pm

Post by Jesper Nilsson »

klart Grönholm tar det ?? hoppas !
User avatar
Clarence Blom
Posts: 337
Joined: 2007 Jan 03 6:13 pm

Post by Clarence Blom »

Vicken utveckling i Japan!!! Bara och citera Henning.. :"oj-oj-oj-oj-oj-oj"
User avatar
Robert Sahlstedt
Posts: 295
Joined: 2007 Jan 01 4:17 pm

Post by Robert Sahlstedt »

och j*kla synd att Flodin hamnade lite snett på ss6 och tappade 12 minuter :cry: Han låg ju i topp i grN och har fortsatt i nästan samma tempo efter det. Att han aldrig kan få till det riktigt hela vägen, surt
Magnus Petersson
Posts: 82
Joined: 2007 May 31 12:30 pm

Post by Magnus Petersson »

Oj oj oj! Jag som trodde det var kört för Grönholm när han var tvungen att bryta... men så kör Loeb åt skogen (bokstavligt talat :P )!! Första gången jag sett Loeb arg tror jag.. han var riktigt irriterad på kartläsaren. Riktigt tråkigt för Loeb men jag kan inte låta bli att vara glad över Grönholms andra chans att ta hem titeln det här året :)

Loeb är tyvärr nästan för bra för att det ska vara spännande att följa rally-vm... och hur ska det bli när Grönholm försvinner!? Enda chansen att få se nån annan i mitten på prispallen blir ifall Loeb får bryta antar jag.

// Mange
User avatar
Clarence Blom
Posts: 337
Joined: 2007 Jan 03 6:13 pm

Post by Clarence Blom »

Vilken krasch han gjorde. Grönholm på Irland. Vetefaen om jag skulle välja skurna slicks där!!!??. Ingen av dom skadade i alla fall. Få se om Loeb klarar av att ta Cittran till mål.
Magnus Petersson
Posts: 82
Joined: 2007 May 31 12:30 pm

Post by Magnus Petersson »

Clarence Blom wrote:Vilken krasch han gjorde. Grönholm på Irland. Vetefaen om jag skulle välja skurna slicks där!!!??. Ingen av dom skadade i alla fall. Få se om Loeb klarar av att ta Cittran till mål.
Ja.. riktigt tråkigt =/ Tur de klarade sig bra! Tyvärr tror jag att VM är avgjort redan nu...Loeb klarar nog att hålla sig på vägen den här gången.

// Mange
Post Reply