REAL WRC

Allt som inte har med spelet att göra
User avatar
Clarence Blom
Posts: 337
Joined: 2007 Jan 03 6:13 pm

Post by Clarence Blom »

Monte räknas väl dit, där gled han ner för en slänt förra året. Startade om och kom 2:a. Några sträckor till så hade han nog tagit hem det. I år slog han i högersidan rätt hårt vill jag minnas men hade tur....
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Jag personligen bara älskar Loeb. Analytisk och en helt fantastisk förare oavsett underlag.
Så jag ser gärna honom som världsmästare ett år till.
User avatar
Mattias Ahlstrom
Posts: 354
Joined: 2007 Jan 01 4:48 pm

Post by Mattias Ahlstrom »

Visst skulle det vara kul om guldet hamnar i norden igen men Loeb är nog den mest kompletta förare jag sett så att komma efter honom i ett mästerskap är inget att skämmas för. Väntar med spänning på upplösningen.
Jesper Nilsson
Posts: 329
Joined: 2007 Jan 01 4:44 pm

Post by Jesper Nilsson »

ja håller ju egentligen på Solberg så.. :lol:
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

De bästa vore att Loeb o Grönholm slutade o köra. Då skulle det bli jämnare rejs. Dom 2 är i en egen klass....
User avatar
Robert Sahlstedt
Posts: 295
Joined: 2007 Jan 01 4:17 pm

Post by Robert Sahlstedt »

Vänta nu... är inte Hirvonen i princip uppe i den klassen han också nu. Väldigt nära i alla fall
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Robert Sahlstedt wrote:Vänta nu... är inte Hirvonen i princip uppe i den klassen han också nu. Väldigt nära i alla fall
Citat från senaste rallysändningen på SVT:
"Hirvonen är bäst av de sämsta."

:lol: :lol: :lol:
Oskar Olsson
Posts: 151
Joined: 2007 May 01 11:05 pm

Post by Oskar Olsson »

Marcus Jansson wrote:loeb är grymt duktig på asfalt....Hört att de va 8 år senast han gjorde ett misstag på asfalt...vet inte om de är sant men jag kommer inte ihåg han gjort nåt misstag vad jag sett iaf...Tror de kommer bli avgörande i england ! :D skulle va kul också
2003 i corsica tappade han väll 15 minuter efter ett misstag?

Leob är ju bäst det är inget snack om saken, men Petter Solberg borde bli värdsmästare ivf =)
User avatar
Anders Alm
Posts: 1061
Joined: 2007 Jan 01 4:52 pm

Post by Anders Alm »

Oskar Olsson wrote:
Marcus Jansson wrote:loeb är grymt duktig på asfalt....Hört att de va 8 år senast han gjorde ett misstag på asfalt...vet inte om de är sant men jag kommer inte ihåg han gjort nåt misstag vad jag sett iaf...Tror de kommer bli avgörande i england ! :D skulle va kul också
2003 i corsica tappade han väll 15 minuter efter ett misstag?

Leob är ju bäst det är inget snack om saken, men Petter Solberg borde bli värdsmästare ivf =)
Håller inte med Oskar Tycker Petter har det för svårt nu för tiden..
Atkinson Latvala Hirvonen mfl har kört om Petter.... Annars håller jag på Grönholm
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
User avatar
Clarence Blom
Posts: 337
Joined: 2007 Jan 03 6:13 pm

Post by Clarence Blom »

En som jag tycker växt till sej är Atkinson, spurtade ifrån latvala på näst sista på N Z, även nån gång innan..
User avatar
Anders Alm
Posts: 1061
Joined: 2007 Jan 01 4:52 pm

Post by Anders Alm »

Clarence Blom wrote:En som jag tycker växt till sej är Atkinson, spurtade ifrån latvala på näst sista på N Z, även nån gång innan..
Atkinson har jag diggat länge MEN han har gjort alldeles för många misstag.
Fast på sistone har han kört bra så det finns nog hopp om honom också.
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Ere bara jag som inte kan förstå Suzukis val av förare till WRC-bilen?
Kolla här

Tycker personligen att det finns massor av bättre material att plocka in i ett WRC-team.
Jesper Nilsson
Posts: 329
Joined: 2007 Jan 01 4:44 pm

Post by Jesper Nilsson »

Blir så arg när ja läser de här.. PG ligger 2:a i JWRC för Suzuki . han har vunnit JWRC med Suzuki . o så tar dom in några gamla " gubbar " grr. Ne , de här är itne rättvist .
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Det är lätt att räkna upp en handfull yngre förmågor som känns betydligt hungrigare än dessa båda herrar...
Jesper Nilsson
Posts: 329
Joined: 2007 Jan 01 4:44 pm

Post by Jesper Nilsson »

ja helt klart ! men.. de är väl dom där jävla pengarna som styr. Tyckte ja läste på rally-live att Suzuki räknade med topp 3 ? hmm . :roll:
Post Reply