FINLANDS KRYSSNING/TALLINKRYSSNING

Allt som inte har med spelet att göra
Post Reply
Fredrik Levstad
Posts: 34
Joined: 2007 Jan 02 8:17 am

FINLANDS KRYSSNING/TALLINKRYSSNING

Post by Fredrik Levstad »

HEJSAN ALLA TÖRSTIGA RBR DÅRAR
Skulle kolla om intresse finnes för en liten "utflykt" finlands eller Tallin kryssning hehe under september månad. hoppas på många svar
några pris exempel på Silja Line
från 295:-Kryssa med våra nya, fina båtar Victoria och Romantika till Tallinn. Två festkvällar ombord, åtta timmar att upptäcka Tallinn för det priset gäller del i B4 hytt
Från 295:-Kryssa till Helsingfors med våra flotta fartyg Silja Symphony eller Silja Serenade. Två sommarkvällar ombord och en dag i Helsingfors.
då gäller C4 hytt för det priset .
Några pris exempel Vikingline
Rockklassikerkryssning med Cinderella 6/9 Torsdag till Fredag
Mer rock 'n' roll än så här blir det inte
Vi brukar lova våra resenärer att det sällan gungar på Ålands hav men när Cinderella ger sig av på Rockklassikerkryssning den 6/9 är riktigt tung-gung att förvänta. Kryssningen genomförs i samarbete med radiostationen Rockklassiker 106 7 och bland årets artister märks bland annat göteborgsbandet Hardcore Supers från 224:- i C hytt Måltidspaket i Vikingbufe ingår
Last edited by Fredrik Levstad on 2007 Jul 16 9:05 am, edited 2 times in total.
RALLI Full Gas i Potatisåkern barra
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Re: FINLANDS KRYSSNING

Post by Hasse Onkamo »

Fredrik_Levstad wrote:HEJSAN ALLA TÖRSTIGA RBR DÅRAR
Skulle kolla om intresse finnes för en liten "utflykt" finlands kryssning hehe under september månad. hoppas på många svar
JA HÄNGER PÅ :D :D :D :D :D
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Re: FINLANDS KRYSSNING

Post by Hasse Onkamo »

Hasse Onkamo wrote:
Fredrik_Levstad wrote:HEJSAN ALLA TÖRSTIGA RBR DÅRAR
Skulle kolla om intresse finnes för en liten "utflykt" finlands kryssning hehe under september månad. hoppas på många svar
JA HÄNGER PÅ :D :D :D :D :D
Det blir nog ingen kryssning Fredda. Intresset är svalt. Jag ska höra med brorsan om han är intresserad av o åka på kryssning. :roll:
Marcus Jansson
Posts: 505
Joined: 2007 Jan 01 6:45 pm

Post by Marcus Jansson »

jag är väl inte så jättesugen att åka på en "suparresa" som säga,men som tex 6 oktober kanske jag ska över te finland och glo på rally,skulle va gött om vi kanske skulle bestämma så vi bor på ett hotell och står ute i skogen,lyfter bil och dricker öl gissar jag på ni vill :) Får se om de blir 6 oktober jag ska över men isåfall kanske de är fler som ska över så vi kan bestämma att vi träffas ute på nån sträcka eller servicen...
Post Reply