SM/NM- Serien

Berätta vad ni kör för andra serier och tävlingar.
Andreas Karlsson
Posts: 2896
Joined: 2007 Sep 13 8:44 pm

Post by Andreas Karlsson »

nej, bara att köra.
User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Post by Ulf Carlsson »

Andreas Karlsson wrote:Poängen blir enl VM standard.

25-18-15-12-10-8-6-4-2-1
Räknas poängen klass vis ??
User avatar
Leif Bandgren
Posts: 47
Joined: 2007 Jan 07 12:18 am

Post by Leif Bandgren »

Erik Brodin wrote:Det är kanske inte 100% clent men iaf 93-95% iallafall tycker jag. Och ja jag kan hålla med det gick lite väl tight kanske vid 1.20. Men jag lägger iaf upp en video på sträckan, många som inte gör det :)

[youtube][/youtube]
Som du skriver 100% ren körning var det inte.
Men det var starkt av dig att lägga upp en repris, det trodde jag inte du skulle göra.
Nu gräver vi ner stridsyxan och må bäste man vinna nästa tävling vi möts.

Mvh Leif
Andreas Karlsson
Posts: 2896
Joined: 2007 Sep 13 8:44 pm

Post by Andreas Karlsson »

Ulf Carlsson wrote:
Andreas Karlsson wrote:Poängen blir enl VM standard.

25-18-15-12-10-8-6-4-2-1
Räknas poängen klass vis ??
självklart, nåt annat vore väl osmidigt?
User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Post by Ulf Carlsson »

Andreas Karlsson wrote:
Ulf Carlsson wrote:
Andreas Karlsson wrote:Poängen blir enl VM standard.

25-18-15-12-10-8-6-4-2-1
Räknas poängen klass vis ??
självklart, nåt annat vore väl osmidigt?
Man vet aldrig, :wink: :wink: :lol: :lol:
User avatar
Erik Brodin
Posts: 1521
Joined: 2008 Feb 23 5:57 pm

Post by Erik Brodin »

Leif Bandgren wrote:
Erik Brodin wrote:Det är kanske inte 100% clent men iaf 93-95% iallafall tycker jag. Och ja jag kan hålla med det gick lite väl tight kanske vid 1.20. Men jag lägger iaf upp en video på sträckan, många som inte gör det :)

[youtube][/youtube]
Som du skriver 100% ren körning var det inte.
Men det var starkt av dig att lägga upp en repris, det trodde jag inte du skulle göra.
Nu gräver vi ner stridsyxan och må bäste man vinna nästa tävling vi möts.

Mvh Leif
Hehe oki ! :)

Börjar bli riktigt jävla less nu, Nu denna gång Hernehult ! Inte mitt jävla fel du inte kör ifrån mig, du kör ju till och med en WRC så du borde vara snabbare än mig.... ! Detta gäller SS2.

Har för övrigt spöat både Hirvelä och Lizakowski eller vad den snabbe polacken heter i S2000, Så jag är inte en urusel jävla driver som ni verkar tro.... :?
User avatar
Robin Hallman
Posts: 155
Joined: 2009 Feb 21 8:34 pm

Post by Robin Hallman »

har skickat request, hoppade ut när ss11 skulle laddas...



edit: SS11 inte SS1
huvudsaken är att man får se en sladd
User avatar
Leif Bandgren
Posts: 47
Joined: 2007 Jan 07 12:18 am

Post by Leif Bandgren »

Samma sak för mig, Hamnar alltid på skrivbordet på denna ss11.
User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Post by Ulf Carlsson »

Tydligen många som har problem med ss11
User avatar
Dennis Hernehult
Posts: 263
Joined: 2007 Jan 01 5:10 pm

Post by Dennis Hernehult »

Börjar bli riktigt jävla less nu, Nu denna gång Hernehult ! Inte mitt jävla fel du inte kör ifrån mig, du kör ju till och med en WRC så du borde vara snabbare än mig.... ! Detta gäller SS2.

Har för övrigt spöat både Hirvelä och Lizakowski eller vad den snabbe polacken heter i S2000, Så jag är inte en urusel jävla driver som ni verkar tro.... :?
Saken är den att jag tycker inte alls om när folk genar som tokar och sen ev vinner på det eller tror att dom är snabba. Själv kör jag med "minst" ett hjul på vägen och skulle jag gena som du gjorde ss2 enligt videon så skulle jag kört på 3.27 kanske. Förut gena jag som en tok det kan jag inte neka men när jag började köra större mästerskap så har man satsat på att köra med minst ett hjul på vägen. Skulle vilja se 3.33 tiden utan gening.
Sen menar jag inte att du är urusel utan tvärtom du kör väldigt snabbt men en snabb tid för mig är med minst ett hjul på vägen hela sträckan
_\|/__\|/__\|/_Dennis_\|/__\|/__\|/_
User avatar
Erik Brodin
Posts: 1521
Joined: 2008 Feb 23 5:57 pm

Post by Erik Brodin »

Är du blind eller? Har minst 1 hjul i alla kurvor förutom vid 1.20..... vad ska man säga. Det är fan inte äns gening ju, har du aldrig varit på rally på riktigt eller? Där genar dom mycket mer som fan och till och med vi inom karting att i vissa kurvor har vi bara 2 hjul på asfalten...Bara jävligt dålig ursäkt Dennis för du inte kan köra ifrån en LADA ? Fatta att du inte är snabbast bara....

Vad har du för ursäkt att jag också är snabb på Australien och USA sträckor, kör jag mellan träden där ? :S

Att jag också är snabb i Frankrike och Tjeckien? Gör jag lika där, tar en annan väg i vägbyterna? 8) För det är inte bara på där det går "supergena" sträckor jag spöat dig Dennis..

Snackat med 5st grabbar här på forumet och dom tyckte min körning var helt OK ! Citerar vad en anonym sa "haha men du ha ju inte gjort nått speciellt mycket fel, värre de som kör 10 m bredvid vägen"
Oyvind Andersen
Posts: 218
Joined: 2010 Feb 15 10:38 pm

Post by Oyvind Andersen »

Ulf Carlsson wrote:Tydligen många som har problem med ss11
hvilken ss er det, må sjekka om jag har den ??
User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Post by Ulf Carlsson »

Oyvind Andersen wrote:
Ulf Carlsson wrote:Tydligen många som har problem med ss11
hvilken ss er det, må sjekka om jag har den ??
Vet inte heller vilken det är Öyvind.
Anders Svärd
Posts: 420
Joined: 2008 Mar 06 7:32 pm

Post by Anders Svärd »

Oyvind Andersen wrote:
Ulf Carlsson wrote:Tydligen många som har problem med ss11
hvilken ss er det, må sjekka om jag har den ??
Det är Falstone II. En riktigt klassiskt sträcka när det gäller att hamna på skrivbordet. Jag hamna också där för 1 minut sen :/
Roy Magnes
Posts: 835
Joined: 2007 Dec 29 1:08 am

Post by Roy Magnes »

Erik Brodin wrote:Är du blind eller? Har minst 1 hjul i alla kurvor förutom vid 1.20..... vad ska man säga. Det är fan inte äns gening ju, har du aldrig varit på rally på riktigt eller? Där genar dom mycket mer som fan och till och med vi inom karting att i vissa kurvor har vi bara 2 hjul på asfalten...Bara jävligt dålig ursäkt Dennis för du inte kan köra ifrån en LADA ? Fatta att du inte är snabbast bara....

Vad har du för ursäkt att jag också är snabb på Australien och USA sträckor, kör jag mellan träden där ? :S

Att jag också är snabb i Frankrike och Tjeckien? Gör jag lika där, tar en annan väg i vägbyterna? 8) För det är inte bara på där det går "supergena" sträckor jag spöat dig Dennis..

Snackat med 5st grabbar här på forumet och dom tyckte min körning var helt OK ! Citerar vad en anonym sa "haha men du ha ju inte gjort nått speciellt mycket fel, värre de som kör 10 m bredvid vägen"
Kan vi holde sånt som dette til PM og MSN? Selv om det er greit å diskutere kutting trenger vi ikke all skitkastingen ved siden av... Takk :wink:
"I love it when a plan comes together"
Post Reply