Svenska Rallyt 2010

Allt som inte har med spelet att göra
User avatar
Rasmus Persson
Posts: 560
Joined: 2008 Jul 06 9:45 pm

Post by Rasmus Persson »

Njee åker hem Lördagen igen , Jag och Tommie tänkte försöka sammanstråla (stavas?) på Fredriksberg
// Persson

RBR:
Subaru Impreza WRC S14
Volvo 240 LE

Real: Volvo 244 87\" Voc

Image
User avatar
Erik Brodin
Posts: 1521
Joined: 2008 Feb 23 5:57 pm

Post by Erik Brodin »

Kalle_svensson
Posts: 26
Joined: 2009 Nov 17 10:12 pm

Post by Kalle_svensson »

för er som inte ska upp på svenska kan ju alltid kolla live och incar med ramona :D länk nedan

http://www.ice.net/se/rally/Default.aspx
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Jag, farsan och Robert Sahlstedt skickar en hälsning från Viggensträckan. Tog med mig datorn för att kolla resultat.
Bilder kommer i bloggen på http://www.jis.se
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Nu har SM-fältet passerat på Viggen och vi väntar på andra vändan av VM-bilarna. Nu blir det kaffe och macka.
Andreas Karlsson
Posts: 2896
Joined: 2007 Sep 13 8:44 pm

Post by Andreas Karlsson »

drygt 900 bilder tagna på Likenäs idag.
alla SM ekipage som passerade + de flesta VM (minus ett gäng SWRC och PWRC pga matintag)

imorgon blir det Colins Crest och sedan hem och sova tidigt.
skall upp vid 0100 på söndag morgon så blir en jävulskt dryg dag.
hoppas dock jag får se några av er på Publikplats 2 Bergsjön på Rämmen på söndag.

Svarta byxor, svart jacka, safety väst, blå mössa, skäggig, glasögon, lång, ser antagligen halvt förvirrad ut ;)
kom fram och hälsa!
User avatar
Fredrik Wengberg
Posts: 684
Joined: 2008 Feb 06 9:08 pm

Post by Fredrik Wengberg »

Vill bara säga att jag är stolt över att en Gotlänning körde så bra denna helg.
Stort grattis till Johan "Hobbe" Holmberg som tog en 3:e plats i trimmat 2wd med sin Toyota Corolla.
Kommer ihåg honom som en liten snorig 9 åring som kom in när jag och hans brorsa satt i köket hemma hos dom och käkade och berättade att han rullat med Simcan nere på åkern. Haha det var tider det.

GRATTIS!!!!
-Det är inte farten som dödar , det är smällen eller som de säger i Amerika :
It´s not the fart that kills , it´s the smell!
User avatar
Erik Brodin
Posts: 1521
Joined: 2008 Feb 23 5:57 pm

Post by Erik Brodin »

Jag kom precis hem från svenska rallyt, fick två st av och två kriser. Kimi Räikkönen och en annan finne i grupp n åkte av och sen var Sousa och även Mikkelsen nära att åka av. Stog på publikplatsen i målkurvan på Sågen,tyckte jag såg en väst där det stog KimGW.se på avstånd så jag såg iallafall någon här från forumet :)
User avatar
Rasmus Persson
Posts: 560
Joined: 2008 Jul 06 9:45 pm

Post by Rasmus Persson »

Stod också där . Såg också Kim . nu ska jag sova ! har sett dubbelt i 20 Min nu gryyyyyymmmmmmmmttttt trött ... Bra attack på många annars :)
// Persson

RBR:
Subaru Impreza WRC S14
Volvo 240 LE

Real: Volvo 244 87\" Voc

Image
Anders Jonsson
Posts: 138
Joined: 2007 Jan 02 9:13 pm

rally

Post by Anders Jonsson »

Fick lyfta upp Tommy Vestlund på banan sedan han sladdat av på Hagforssprinten. Mítsubishi=tungbil

//Jonte
www.jis.se - The Driver
User avatar
Robin Hallman
Posts: 155
Joined: 2009 Feb 21 8:34 pm

Post by Robin Hallman »

lyfte p.solberg och östberg på likenäs igår :wink:
huvudsaken är att man får se en sladd
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Hemma igen efter flera dagars rally.
Träffade Erik Persson i Karlstad på sprinten där en Herr Solberg tabbade sig rejält.
Sen blev det Likenäs och Torntorp på fredagen.
På lördagen träffade ja Fredda Levstad på Colins Crest, sen efter det drog vi till Fredriksberg/Mörttjärn o där sprang ja på Rickard Widèn och brorsan Janne mm. Det va en bra rally helg. Träffade på mycket trevligt folk. Längtar redan till nästa.. :D
Anders Svärd
Posts: 420
Joined: 2008 Mar 06 7:32 pm

Post by Anders Svärd »

Så underbart skönt att Hirvonen fick vinna !
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Hasse Onkamo wrote:Hemma igen efter flera dagars rally.
Träffade Erik Persson i Karlstad på sprinten där en Herr Solberg tabbade sig rejält.
Sen blev det Likenäs och Torntorp på fredagen.
På lördagen träffade ja Fredda Levstad på Colins Crest, sen efter det drog vi till Fredriksberg/Mörttjärn o där sprang ja på Rickard Widèn och brorsan Janne mm. Det va en bra rally helg. Träffade på mycket trevligt folk. Längtar redan till nästa.. :D
Hasse var den enda rbr:are jag träffade. Men du missade kanske att Robert som var med mig på travet var Robert Sahlstedt... Alltså Mr Fiesta och 242.
User avatar
Tommie Lindberg
Posts: 850
Joined: 2007 Apr 13 8:57 pm

Post by Tommie Lindberg »

Fick ihop en hel del bilder under de tre dagarna vi var ute. Torntorp, Fredriksberg och Rämmen blev det tillslut. Ska försöka ladda upp dem nånstans imorron. Några teasers från SM-fältet på Torntorp i fredags:

Håkan Björkman här på forumet hade grym attack! (Skickar hela bildserien till dig på mail imorron)

Image

Men snäppet värre var Pontus Tideman med Subarun :D

Image
Post Reply