rallycross bana

Nya bilar och gamla bilar
Joakim.Karlsson
Posts: 298
Joined: 2009 Feb 11 11:33 pm

Post by Joakim.Karlsson »

Ulf Carlsson wrote:Kul banor, Men grafiken är ingen höjdare RC banan går bra, men inte dom andra,Blir så jäkla grovkornigt Men det är kanske jag som har för dåliga grejer,
ja de är in gen vidare grafik på finska banorna.. några är väl väl bra .. dom som jag tycker är bäst grafik på är ju..tuomioja o tervaniemi o rc banan förstås
EmilJohansson
Posts: 15
Joined: 2009 Mar 20 2:38 pm

Post by EmilJohansson »

Hur gör man för att installera rc banan?? jag bara la in RX_CONTENT och Plugins mapparna i spel mappen, det laddar men sen blir det bara svart och bara ljudet från bilen hörs :roll: Kan nån hjälpa mig??
Joakim.Karlsson
Posts: 298
Joined: 2009 Feb 11 11:33 pm

Post by Joakim.Karlsson »

EmilJohansson wrote:Hur gör man för att installera rc banan?? jag bara la in RX_CONTENT och Plugins mapparna i spel mappen, det laddar men sen blir det bara svart och bara ljudet från bilen hörs :roll: Kan nån hjälpa mig??
hej emil så här gör du.. när du laddat hem banan så har du två mappar en som heter plugins o en som heter rx_content.. du öppnar den som heter plugins o kopierar den som heter rbr_rx.dll o lägger in den i plugins mappen i spelet.. o rx_content mappen lägger du i rbr mappen bara
EmilJohansson
Posts: 15
Joined: 2009 Mar 20 2:38 pm

Post by EmilJohansson »

Jag gjorde så men det funkar inte ändå...det blev likadant....men jag tror inte jag har installerat RX pluginet...var kan jag hitta det??
Tom Östertun
Posts: 624
Joined: 2008 Nov 08 3:36 am

Post by Tom Östertun »

EmilJohansson wrote:Jag gjorde så men det funkar inte ändå...det blev likadant....men jag tror inte jag har installerat RX pluginet...var kan jag hitta det??
rbr_rx.dll ÄR RX-pluginet... Tror jag... :)
Yokohama Motorsport
EmilJohansson
Posts: 15
Joined: 2009 Mar 20 2:38 pm

Post by EmilJohansson »

Jahao :D Men varför funkar det inte :? Det ska alltså bara vara att kopiera filen som ligger i Pluginmappen å lägga in i Plugin mappen i spelet? Å sen lägga in RX_CONTENT i spelmappen?? Det är inget annat man måste installera?? Jag prövade med några andra nedladdnings sträckor men dem blir det likadant mää :cry: Ljudet hörs, men det ää svart
Tom Östertun
Posts: 624
Joined: 2008 Nov 08 3:36 am

Post by Tom Östertun »

EmilJohansson wrote:Jahao :D Men varför funkar det inte :? Det ska alltså bara vara att kopiera filen som ligger i Pluginmappen å lägga in i Plugin mappen i spelet? Å sen lägga in RX_CONTENT i spelmappen?? Det är inget annat man måste installera?? Jag prövade med några andra nedladdnings sträckor men dem blir det likadant mää :cry: Ljudet hörs, men det ää svart
Har du installerat Z-fixen..?
Yokohama Motorsport
EmilJohansson
Posts: 15
Joined: 2009 Mar 20 2:38 pm

Post by EmilJohansson »

Näe det har jag nog inte...den på download sidan??
Joakim.Karlsson
Posts: 298
Joined: 2009 Feb 11 11:33 pm

Post by Joakim.Karlsson »

EmilJohansson wrote:Näe det har jag nog inte...den på download sidan??
ja den finns där
EmilJohansson
Posts: 15
Joined: 2009 Mar 20 2:38 pm

Post by EmilJohansson »

Nu har jag installerat dää men det funkar inte ändå :roll: Men när jag laddar upp banan så står det "Load Effect () : error in RX_CONTENT\COMMON\FX\shadow" tror ja...Vad är det?? är det därför det inte funkar tror du??
Attachments
Untitled-1 copy.jpg
Untitled-1 copy.jpg (48.73 KiB) Viewed 8107 times
User avatar
Rasmus Persson
Posts: 560
Joined: 2008 Jul 06 9:45 pm

Post by Rasmus Persson »

Ojj ! Tycker inte om nya sträcker , misshandlar mina växlar hårt då. måste lära mig , andra gången jag kör sträckan .
[youtube][/youtube]
// Persson

RBR:
Subaru Impreza WRC S14
Volvo 240 LE

Real: Volvo 244 87\" Voc

Image
Joakim.Karlsson
Posts: 298
Joined: 2009 Feb 11 11:33 pm

Post by Joakim.Karlsson »

Rasmus Persson wrote:Ojj ! Tycker inte om nya sträcker , misshandlar mina växlar hårt då. måste lära mig , andra gången jag kör sträckan .
[youtube][/youtube]
vad är de för sträcka du har hittat rasmus
Joakim.Karlsson
Posts: 298
Joined: 2009 Feb 11 11:33 pm

Post by Joakim.Karlsson »

EmilJohansson wrote:Nu har jag installerat dää men det funkar inte ändå :roll: Men när jag laddar upp banan så står det "Load Effect () : error in RX_CONTENT\COMMON\FX\shadow" tror ja...Vad är det?? är det därför det inte funkar tror du??
hej emil de står precis likadant så hos m ig här.. de tar en stund o ladda upp bara...
User avatar
Rasmus Persson
Posts: 560
Joined: 2008 Jul 06 9:45 pm

Post by Rasmus Persson »

Joakim.Karlsson wrote:
Rasmus Persson wrote:Ojj ! Tycker inte om nya sträcker , misshandlar mina växlar hårt då. måste lära mig , andra gången jag kör sträckan .
[youtube][/youtube]
vad är de för sträcka du har hittat rasmus
Det var någon du länkade ...
// Persson

RBR:
Subaru Impreza WRC S14
Volvo 240 LE

Real: Volvo 244 87\" Voc

Image
Joakim.Karlsson
Posts: 298
Joined: 2009 Feb 11 11:33 pm

Post by Joakim.Karlsson »

Rasmus Persson wrote:
Joakim.Karlsson wrote:
Rasmus Persson wrote:Ojj ! Tycker inte om nya sträcker , misshandlar mina växlar hårt då. måste lära mig , andra gången jag kör sträckan .
[youtube][/youtube]
vad är de för sträcka du har hittat rasmus
Det var någon du länkade ...
jaha trodde de var nån du hae hittat.. nå vad tyckte du då omdom finska sträckorna ...fina banor eller vad säger du.. roliga tycker jag
Post Reply