Schumacher is back!!

Allt som inte har med spelet att göra
Kenneth Nyström
Posts: 862
Joined: 2007 Dec 04 3:37 am

Schumacher is back!!

Post by Kenneth Nyström »

fy fan va nice! äntligen ska det bli kul att se F1 igen!

han ersätter Massa så länge han är skadad....


vilket uppsving för F1 serien!!
jag tar hellre några stygn än en taskig placering!!

citat : Sten-Ove Olsson
Fredrik Arbegard
Posts: 31
Joined: 2007 Jan 16 8:48 am

Post by Fredrik Arbegard »

Undra hurvida han kommer fuska denna gång...
Patrik Eriksson
Posts: 124
Joined: 2008 Jul 24 4:07 pm

Post by Patrik Eriksson »

vadå fuska?? han är ju riktigt grym på att köra, hur kan han ha fuskat då?
Kenneth Nyström
Posts: 862
Joined: 2007 Dec 04 3:37 am

Post by Kenneth Nyström »

Fredrik Arbegard wrote:Undra hurvida han kommer fuska denna gång...
och du vet att han fuskar? *S* inte lätt att vara bäst blir mycket avundsjuka då
jag tar hellre några stygn än en taskig placering!!

citat : Sten-Ove Olsson
Patrik Eriksson
Posts: 124
Joined: 2008 Jul 24 4:07 pm

Post by Patrik Eriksson »

håller med dig kenneth
Fredrik Arbegard
Posts: 31
Joined: 2007 Jan 16 8:48 am

Post by Fredrik Arbegard »

Grym återstår väl att se nu när han lär sitta i en skitbil.
Fuska har han gjort förut men man lär väl hoppas att han skärper sig nu i uppvisningsracet.
Kenneth Nyström
Posts: 862
Joined: 2007 Dec 04 3:37 am

,,,,,,,

Post by Kenneth Nyström »

jag tycker det är lite löjligt, kolla på dom 3 tillfällena som alla vill dra upp år efter år.... första var det mot Damon Hill.... kolla på youtube finns många fina repriser där....

fanns inte en chans att damon skulle komma om på insidan där.... så den som är mest skyldig där var Hill....

sen den andra är mot Jack Villeneuve, samma där kolla på youtube.... just den incident har hänt många ggr i massor av rejs... schumacher svänger in och jack är på insidan efter ett desperat försök att komma om...

Jag har svårt att se om man kan kalla det fusk...endast schumacher själv vet om det var med flit....ingen kan med 100% säkerthet säga att han svängde in med flit!


den sista är väl i monaco och åter igen så kan ingen mer än schumacher säga om han gjorde det med flit!! han blev först friad sen efter flera påtryckningar av Flavio Briatore så väljer den spanska domaren att dömma till Alonsons fördel och låta schumacher starta sist! och man kan ju undra om den spanska domaren var lite partisk då =)

det fanns inga bevis på den datan som fia gick igenom !

Jag tycker hans meritlista säger det mesta!
jag tar hellre några stygn än en taskig placering!!

citat : Sten-Ove Olsson
Kenneth Nyström
Posts: 862
Joined: 2007 Dec 04 3:37 am

Post by Kenneth Nyström »

Fredrik Arbegard wrote:Grym återstår väl att se nu när han lär sitta i en skitbil.
Fuska har han gjort förut men man lär väl hoppas att han skärper sig nu i uppvisningsracet.
du har ju bara läst tidningsrubrikerna...hur insatt är du? =)
jag tar hellre några stygn än en taskig placering!!

citat : Sten-Ove Olsson
Kenneth Nyström
Posts: 862
Joined: 2007 Dec 04 3:37 am

Post by Kenneth Nyström »

tog du bort klippet erik *S* det visade ju bara hur montoya svängde in i schumacher


Montoya var totalt överskattad
jag tar hellre några stygn än en taskig placering!!

citat : Sten-Ove Olsson
User avatar
Erik Brodin
Posts: 1521
Joined: 2008 Feb 23 5:57 pm

Post by Erik Brodin »

Kenneth Nyström wrote:tog du bort klippet erik *S* det visade ju bara hur montoya svängde in i schumacher


Montoya var totalt överskattad
Nöjd? :wink:

Jasså?

Schumacher åker ut mot Montoya fasst han har plats..kör in i J.P så han själv tappar vingen..Ferrari går ut från boxen..kan dom vara på väg mot FIA Domarna? Oj..nästa varv har han en Drive Trough J.P....

Ojojoj...avundsjuka ska komma rätt från det här forumet? Ni sitter och säger folk ginar och använder program för tiden ska gå saktare och sånt...
Kenneth Nyström
Posts: 862
Joined: 2007 Dec 04 3:37 am

Post by Kenneth Nyström »

Erik Brodin wrote:
Kenneth Nyström wrote:tog du bort klippet erik *S* det visade ju bara hur montoya svängde in i schumacher


Montoya var totalt överskattad
Nöjd? :wink:

Jasså?

Schumacher åker ut mot Montoya fasst han har plats..kör in i J.P så han själv tappar vingen..Ferrari går ut från boxen..kan dom vara på väg mot FIA Domarna? Oj..nästa varv har han en Drive Trough J.P....

Ojojoj...avundsjuka ska komma rätt från det här forumet? Ni sitter och säger folk ginar och använder program för tiden ska gå saktare och sånt...

men erik har nån av oss som diskuterar nu klagat på att nån fuskar i den diskution du nämner? =)
jag tar hellre några stygn än en taskig placering!!

citat : Sten-Ove Olsson
Fredrik Arbegard
Posts: 31
Joined: 2007 Jan 16 8:48 am

Post by Fredrik Arbegard »

Kenneth Nyström wrote: du har ju bara läst tidningsrubrikerna...hur insatt är du? =)
Jag?
Bara sett på F1 sen 2001 samt också sett många Grand Prix från 1975 och frammåt.
Schumacher vart dömd 1997 till exempel och skulle säker blivit det 1994 med om han inte bröt själv.
Exemplet med Montoya här är ett annat exempel Schumi hade gott om plats på innerkanten men fick sladd och körde in i Montoya och Montoya fick skulden.
User avatar
Erik Brodin
Posts: 1521
Joined: 2008 Feb 23 5:57 pm

Post by Erik Brodin »

Kenneth Nyström wrote:
Erik Brodin wrote:
Kenneth Nyström wrote:tog du bort klippet erik *S* det visade ju bara hur montoya svängde in i schumacher


Montoya var totalt överskattad
Nöjd? :wink:

Jasså?

Schumacher åker ut mot Montoya fasst han har plats..kör in i J.P så han själv tappar vingen..Ferrari går ut från boxen..kan dom vara på väg mot FIA Domarna? Oj..nästa varv har han en Drive Trough J.P....

Ojojoj...avundsjuka ska komma rätt från det här forumet? Ni sitter och säger folk ginar och använder program för tiden ska gå saktare och sånt...
men erik har nån av oss som diskuterar nu klagat på att nån fuskar i den diskution du nämner? =)
Mja det är ju IOFS sant :b Ja jag vet Schumi är och var grym..ska bli roligt och se vad han kan göra mot 20 åringarna.Men där tyckte jag det faktiskt var Schumis fel och inte J.P
Kenneth Nyström
Posts: 862
Joined: 2007 Dec 04 3:37 am

........

Post by Kenneth Nyström »

Att Schumacher kommer tbx är precis vad F1 behöver efter alla stridigheter denna säsong.... många fans har lessnat

men nu kommer dom att strömma in igen....
jag tar hellre några stygn än en taskig placering!!

citat : Sten-Ove Olsson
Fredrik Arbegard
Posts: 31
Joined: 2007 Jan 16 8:48 am

Post by Fredrik Arbegard »

Japp ett sorligt PR trick av FIA, det är vad det är.
Post Reply