Windows vista? RBR?

Problem eller tips om själva datorn
Post Reply
Joakim Strömé
Posts: 7
Joined: 2007 Mar 03 11:26 pm

Windows vista? RBR?

Post by Joakim Strömé »

Tjennare rally fantaster.. jag har en fråga. ska nämligen köpa ny dator och har spanat in en bra men det är windows vista på den. då undrar jag om det är någon som vet om RBR fungerar på windows vista?? tack på förhand
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Jag har ingen egen erfarenhet av Vista, men på RBRchamp's forum hittade jag detta: Vista
Joakim Strömé
Posts: 7
Joined: 2007 Mar 03 11:26 pm

Post by Joakim Strömé »

Tack ska du ha Erik, nu känner jag mig mycket säkrare inför mitt nya dator köp. :D
Matz Grahn
Posts: 77
Joined: 2007 Jan 01 7:13 pm

Post by Matz Grahn »

ja kör vista o d funkar utmärkt till rbr har hittat drivisar till min g25 ratt också :)
Fredrik Levstad
Posts: 34
Joined: 2007 Jan 02 8:17 am

Vista

Post by Fredrik Levstad »

Tjenare tänkte hör om någon har Vista 32Bit , logitch momo racing o har drivrutiner som funkar, just nu går det nämligen inte att ha separerade axlar så det går inte att vänsterbromsa.
någon som har samma problem ? eller vet vad man kan göra ?
RALLI Full Gas i Potatisåkern barra
Fredrik Levstad
Posts: 34
Joined: 2007 Jan 02 8:17 am

Re: Vista

Post by Fredrik Levstad »

Fredrik_Levstad wrote:Tjenare tänkte hör om någon har Vista 32Bit , logitch momo racing o har drivrutiner som funkar, just nu går det nämligen inte att ha separerade axlar så det går inte att vänsterbromsa.
någon som har samma problem ? eller vet vad man kan göra ?
Det löste sig jag laddade hem G25ans drivrutiner "logitechprofiler" där kunde jag lösa problemet med kombinerad axel o nu funkar det bra
RALLI Full Gas i Potatisåkern barra
Post Reply