Falstone

Nya eller gamla sträckor / texturer
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Falstone

Post by Erik Persson »

Är det bara jag som hatar den sträckan? Alla verkar vilja ha med den varje gång de lägger upp ett rally.

Alltså ingen kritik mot er som gör det, men det måste vara ett faktum att jag är den enda som tycker riktigt illa om den sträckan.
User avatar
Erik Brodin
Posts: 1521
Joined: 2008 Feb 23 5:57 pm

Post by Erik Brodin »

Illa och illa men tråkig :P
Roy Magnes
Posts: 835
Joined: 2007 Dec 29 1:08 am

Post by Roy Magnes »

Jeg unngår den strekka i mine rallyer, men det er kanskje mest fordi alle andre har de med i sine. Strekka er grei nok i seg selv. Men det finnes både bedre og dårligere strekker å kjøre :wink:
"I love it when a plan comes together"
Tom Östertun
Posts: 624
Joined: 2008 Nov 08 3:36 am

Post by Tom Östertun »

Jag har tre favoriter: Sikakama, Newbobs och Falstone... :P
Andreas Karlsson
Posts: 2896
Joined: 2007 Sep 13 8:44 pm

Post by Andreas Karlsson »

tycker inte den är med hälften så ofta som min hat sträcka, Diamond creek.
tråkigare sträcka får man leta efter.
Tom Östertun
Posts: 624
Joined: 2008 Nov 08 3:36 am

Post by Tom Östertun »

Andreas Karlsson wrote:tycker inte den är med hälften så ofta som min hat sträcka, Diamond creek.
tråkigare sträcka får man leta efter.
Håller med, den är verkligen skittråkig... :?
Kenneth Nyström
Posts: 862
Joined: 2007 Dec 04 3:37 am

Re: Falstone

Post by Kenneth Nyström »

Erik Persson wrote:Är det bara jag som hatar den sträckan? Alla verkar vilja ha med den varje gång de lägger upp ett rally.

Alltså ingen kritik mot er som gör det, men det måste vara ett faktum att jag är den enda som tycker riktigt illa om den sträckan.
den kommer väl i sista deltävlingen? =) då den inte var med förra gången du körde tävling med england....

annars ska jag nöta sönder den i hälsingeserien =P tror den bara varat med 2ggr i år =)
jag tar hellre några stygn än en taskig placering!!

citat : Sten-Ove Olsson
Kenneth Nyström
Posts: 862
Joined: 2007 Dec 04 3:37 am

Post by Kenneth Nyström »

Tom Östertun wrote:
Andreas Karlsson wrote:tycker inte den är med hälften så ofta som min hat sträcka, Diamond creek.
tråkigare sträcka får man leta efter.
Håller med, den är verkligen skittråkig... :?
det är en härlig sträcka man kan hålla fullt från start till mål.....den är grymm!!
jag tar hellre några stygn än en taskig placering!!

citat : Sten-Ove Olsson
Tom Östertun
Posts: 624
Joined: 2008 Nov 08 3:36 am

Post by Tom Östertun »

Kenneth Nyström wrote:det är en härlig sträcka man kan hålla fullt från start till mål.....den är grymm!!
Kör streetrace då. :P
Kenneth Nyström
Posts: 862
Joined: 2007 Dec 04 3:37 am

Post by Kenneth Nyström »

Tom Östertun wrote:
Kenneth Nyström wrote:det är en härlig sträcka man kan hålla fullt från start till mål.....den är grymm!!
Kör streetrace då. :P
äh inget konst att åka fort rakt fram....det kan alla! men inte alla som kan åka fort samtidigt som det svänger =P

men men nu var det falstone det gäller och det är lite sama sak där...det är en snabb sträcka och det gäller att få ett bra flyt...då kan man åka i storst sett på 5 o 6an med long utväxling....förutom hårnålarna och 2 kurvor.....förut dom så är det plattan i mattan
jag tar hellre några stygn än en taskig placering!!

citat : Sten-Ove Olsson
User avatar
Fredrik Wengberg
Posts: 684
Joined: 2008 Feb 06 9:08 pm

Post by Fredrik Wengberg »

Kenneth Nyström wrote:
Tom Östertun wrote:
Kenneth Nyström wrote:det är en härlig sträcka man kan hålla fullt från start till mål.....den är grymm!!
Kör streetrace då. :P
äh inget konst att åka fort rakt fram....det kan alla! men inte alla som kan åka fort samtidigt som det svänger =P

men men nu var det falstone det gäller och det är lite sama sak där...det är en snabb sträcka och det gäller att få ett bra flyt...då kan man åka i storst sett på 5 o 6an med long utväxling....förutom hårnålarna och 2 kurvor.....förut dom så är det plattan i mattan
Lägg gärna upp en film på detta så vi andra får se hur fan ni kör, själv sä har jag fruktansvärt svårt att komma under 3.32 på Falstone.
-Det är inte farten som dödar , det är smällen eller som de säger i Amerika :
It´s not the fart that kills , it´s the smell!
Roy Magnes
Posts: 835
Joined: 2007 Dec 29 1:08 am

Post by Roy Magnes »

Og jeg som er fornøyd bare jeg kommer under 4 :shock:
"I love it when a plan comes together"
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Re: Falstone

Post by Hasse Onkamo »

Erik Persson wrote:Är det bara jag som hatar den sträckan? Alla verkar vilja ha med den varje gång de lägger upp ett rally.

Alltså ingen kritik mot er som gör det, men det måste vara ett faktum att jag är den enda som tycker riktigt illa om den sträckan.
Gillar vet jag inte. Den plus dom andra Englands sträckorna är med lite för ofta tycker jag. USA sträckorna är mina favoriter :!:
Tom Östertun
Posts: 624
Joined: 2008 Nov 08 3:36 am

Post by Tom Östertun »

Roy Magnes wrote:Og jeg som er fornøyd bare jeg kommer under 4 :shock:
Jag med... :(
User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Post by Ulf Carlsson »

Dom absolut tråkigaste enligt mitt tycke är CZ sträckorna,
Post Reply