ARC Rallyt - INSTÄLLT!

Diskutera sådant som rör själva serien här.
Nytillkommen moderator: Tony Crona

Moderators: Micael Eriksson, Tommie Lindberg, Tobias Hult

Erik Danielsson
Posts: 166
Joined: 2008 Mar 20 1:59 am

Post by Erik Danielsson »

Anders Jonsson wrote:Erik Danielsson- kommer du in på plugginet nu?

mvh// Jonte
Ja jag gjorde det alldeles nyss...blev klar för typ 15min sen
Anders Jonsson
Posts: 138
Joined: 2007 Jan 02 9:13 pm

Post by Anders Jonsson »

Ok, tack för snabbt svar :) fungerar inte för mej nu iallafall :cry:
www.jis.se - The Driver
Erik Danielsson
Posts: 166
Joined: 2008 Mar 20 1:59 am

Post by Erik Danielsson »

Anders Jonsson wrote:Ok, tack för snabbt svar :) fungerar inte för mej nu iallafall :cry:

FAN va tråkigt att det är så då..ja jag HOPPAS verkligen att det det löser sig för dig Anders och er andra som ska köra. :wink:
User avatar
Clarence Blom
Posts: 337
Joined: 2007 Jan 03 6:13 pm

Post by Clarence Blom »

Järra skit, kommer inte till start, sidan ligger nere fortfarande !! :cry:
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Kommer in nu. Hoppas det löser sig för er grabbar. Vi får ta en diskusion här på forumet ikväll annars.

Jag jobbar nu och kollar till ibland, men kan inte utlova helt snabba resets om det behövs.
User avatar
Clarence Blom
Posts: 337
Joined: 2007 Jan 03 6:13 pm

Post by Clarence Blom »

Kom in till slut. Dom där reverse-sträckorna är svåra....
Andreas Carlsson
Posts: 88
Joined: 2007 Jan 31 8:37 pm

Post by Andreas Carlsson »

jag kom in nu så jag kunde köra utan problem eller ja problem var det ju men det beror ju på mig som inte håller mig på vägen och kör utan skall ta träden till hjälp :oops: . men man fick se ss1 och ss2 iallafall till förvarningen till mål. Lycka till alla som skall köra senare idag.
Anders Jonsson
Posts: 138
Joined: 2007 Jan 02 9:13 pm

Rally

Post by Anders Jonsson »

Tur att man har flextid, satt å vänta på att få köra, ocjh tillslut gick det, blev lite stressigt när man visste att jobbet väntade, resultatet blev därefter också :? ska nog köra söndagar framöver
www.jis.se - The Driver
Stefan Larsson

Post by Stefan Larsson »

Flög till skrivbordet innan start på ss2 .....skickat request
Andreas A Johansson
Posts: 22
Joined: 2007 Jun 23 3:44 pm

Post by Andreas A Johansson »

Körde nyss och hade inga problem alls med pluginet, men däremot med körningen :P
Till en början gjordes det stundtals en massa småmisstag men fick åtmindstånde till skapliga tider. Men mot slutet på ss7 rullade man ut i skogen och efter det var det bara att ta sig i mål och hoppas på att kunna knipa någon poäng iallafall.
Bra kört allihopa, får ta revansch nästa gång för då är det hemmatävling :)
User avatar
Vegard Bjorhovden
Posts: 102
Joined: 2008 Mar 21 11:03 pm

Post by Vegard Bjorhovden »

Tror ikke det var meningen at jeg skulle komme igjennom dette rallyet. Har prøvd 4 ganger og siste gangen krasjet det til desktop uten dmp fil. Synd med tanke på at det er de strekkene jeg liker best.

En ting lurer jeg på, hvorfor ikke ha "Cant resume tournament: No"? Såvidt jeg har forstått logikken så betyr det at man kan fortsette der spillet krasjet, så hvis spillet krasjer mellom to strekker - f.eks. mellom ss6 og ss7, så kan man fortsette på ss7 i steden for å begynne på ss1 igjen etter Tournament reset..
It's a long way to the top if you wanna rock 'n roll
User avatar
Fredrik Wengberg
Posts: 684
Joined: 2008 Feb 06 9:08 pm

Post by Fredrik Wengberg »

Vegard Bjorhovden wrote:Tror ikke det var meningen at jeg skulle komme igjennom dette rallyet. Har prøvd 4 ganger og siste gangen krasjet det til desktop uten dmp fil. Synd med tanke på at det er de strekkene jeg liker best.

En ting lurer jeg på, hvorfor ikke ha "Cant resume tournament: No"? Såvidt jeg har forstått logikken så betyr det at man kan fortsette der spillet krasjet, så hvis spillet krasjer mellom to strekker - f.eks. mellom ss6 og ss7, så kan man fortsette på ss7 i steden for å begynne på ss1 igjen etter Tournament reset..
Japp det stämmer Vegard, bockar man ur den rutan så får man starta om på sträckan där man hade problemen.
-Det är inte farten som dödar , det är smällen eller som de säger i Amerika :
It´s not the fart that kills , it´s the smell!
Niclas Käll
Posts: 29
Joined: 2007 Sep 12 2:56 pm

A.R.C

Post by Niclas Käll »

Tjena alla!
Jag har efter en tids uppehåll fått lusten åter och såg att det finns ett rally som heter A.R.C Rallyt som jag tänkte känna lite på.
Men, jag kommer inte in.. Efter att jag loggat in och sen slagit lösenordet, så står det att: Rallyschool stage II, inte är orginal.. -vad göra??
Jag har installerat allt från download sidan, och har installerat dom i den ordningen man ska.. _Har jag missat ngt???

Nicke
Andreas Karlsson
Posts: 2896
Joined: 2007 Sep 13 8:44 pm

Post by Andreas Karlsson »

ladda ner från plugin sidan och installera.
User avatar
Chris Nyström
Posts: 339
Joined: 2008 Jan 31 8:40 pm

Post by Chris Nyström »

kom till slut in på pluginet, men precis i starten på ss2 blev jag utkastad...
"Det är mycket räv och rackar spel i den här branchen"

citat av: Per Eklund

www.cnmotorsport.se
Mitsubishi Lancer Evo7 Grp.A
Toyota Corolla WRC
Post Reply