Offerdalingen

Diskutera sådant som rör själva serien här.
Nytillkommen moderator: Tony Crona

Moderators: Micael Eriksson, Tommie Lindberg, Tobias Hult

User avatar
Petter Olsen
Posts: 140
Joined: 2008 Feb 06 10:19 pm

Re: Pris

Post by Petter Olsen »

Anders Jonsson wrote:snacka om sugen! jag å lillebror satt i åkersjön i lördagskväll,tänkte att vi skulle kolla om någon satt å vänta på att få starta Offerdalingen som skulle börja 00:00. å priset för ivrigast/mest sugen gick till Petter Olsen som stämplade in 00:03 :lol:

:lol:
Mattias Stigh
Posts: 40
Joined: 2008 Apr 06 2:09 pm

Resultat

Post by Mattias Stigh »

Tittade lite på resultat listan och upptäckte att min bror Martin fått mina poäng.
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Brödrakärlek :)

Ska fixa så klart. Jag var lite trött när jag fixade resultaten.
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Nuså ere rätt Stigh som fått poängen.
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Någon har laddat upp repriser från Offerdalingen idag ca. klockan 17:15 och den personen kan ladda upp reprisen på nytt. Om den vill att de skall synas på reprissidan.

På grund av ett misstag från min sida har referensen (startnummret) fallit bort vid uppladdningen av denna fil.
User avatar
Rasmus Persson
Posts: 560
Joined: 2008 Jul 06 9:45 pm

Post by Rasmus Persson »

Erik Persson wrote:Någon har laddat upp repriser från Offerdalingen idag ca. klockan 17:15 och den personen kan ladda upp reprisen på nytt. Om den vill att de skall synas på reprissidan.

På grund av ett misstag från min sida har referensen (startnummret) fallit bort vid uppladdningen av denna fil.
Kan vara min kan försöka ladda upp igen!
// Persson

RBR:
Subaru Impreza WRC S14
Volvo 240 LE

Real: Volvo 244 87\" Voc

Image
Rasmus Harrström
Posts: 537
Joined: 2008 Dec 10 8:48 pm

Post by Rasmus Harrström »

har suttit och kollar på en del repriser och undrar hur ni kan gena så mkt i vallarna? om jag nuddar en vall så snurrar jag direkt :S har ni gjort något med snö moddet eller ? här e en bild på Daniel molin på första ss:en då han genar och det går lika takt ändå..
Attachments
123.jpg
123.jpg (13.03 KiB) Viewed 5092 times
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Det finns inga hemligheter. Vissa vallar suger mer än andra.
Beror på farten man kommer med och vad man gör när man passerar vallen. Kommer man med fel sladd snurrar man. Har man framhjulen fel suger det i som fan. Bromsar man när man stoppar in hjulen innanför har man större risk att snurra är min erfarenhet i alla fall.

Jag fattade inte heller hur man körde med dessa vallar från början. Men det är en vanesak. Och nu är vintersäsongen snart över... :wink:
Rasmus Harrström
Posts: 537
Joined: 2008 Dec 10 8:48 pm

Post by Rasmus Harrström »

jadet e den och den har inte varit så lyckad :/ men då vet jag till nästa vinter :D får träna på att hålla högre hastigheter då ;)
Post Reply