Ångesten börjar komma krypande nu..... Asflalt är inget jag behärskar ännu, blöt asfalt ska vi inte ens prata om, czech sträckorna i busväder = PANIK!!!!
Det känns som om det blir att rulla igenom på 2:ans växel
Eller så blir det som på Gotland sist, jag lever upp till min devis, hellre dö än fega
Micael Eriksson wrote:Ångesten börjar komma krypande nu..... Asflalt är inget jag behärskar ännu, blöt asfalt ska vi inte ens prata om, czech sträckorna i busväder = PANIK!!!!
Det känns som om det blir att rulla igenom på 2:ans växel
Eller så blir det som på Gotland sist, jag lever upp till min devis, hellre dö än fega
Det här blir spännande. Gäller o köra med insidan och inte tokladda för då är de garanterat slut kört ganska så snabbt.
Andreas Karlsson wrote:landade hårt i ett lyft på SS1 och noterade att kylaren tog en smäll.
300m från mål på SS2 var det färdigkört, där lade motorn av helt.
man behöver altså inte ens krocka med nåt.. trist
Ja de slutade illa för mig också. Men så är de med rally..
Andreas Karlsson wrote:landade hårt i ett lyft på SS1 och noterade att kylaren tog en smäll.
300m från mål på SS2 var det färdigkört, där lade motorn av helt.
man behöver altså inte ens krocka med nåt.. trist
Det är rally Andreas, kolla bara Colin McRae, han fick bryta för samma händelse i Australien, måste varit 00 - 02 någon gång. Känt filmklipp när han slår i fronten i landningen.
Nu blir det åka av i lervällingen, jag behöver ta poäng nu om jag ska va kvar i ledningen
Det är oroväckande många fort åkare som har börjat intressera sig för den här serien....trodde ett tag att jag var på väg mot en enkel pallplats totalt
Micael Eriksson wrote:Nu blir det åka av i lervällingen, jag behöver ta poäng nu om jag ska va kvar i ledningen
Det är oroväckande många fort åkare som har börjat intressera sig för den här serien....trodde ett tag att jag var på väg mot en enkel pallplats totalt
Japp. Nu börjar storfräsarna trilla in i serien. Så nu är de pelle i botten som gäller Michael