Bildskärm

Allt som inte har med spelet att göra
Post Reply
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Bildskärm

Post by Hasse Onkamo »

Vad är det för fel på bildskärmen när den blir svart när jag sätter på vissa spel. Sen när man har stängt o satt på den igen efter ca 5-10 gånger så kommer den igång igen. Är de grafik kortet som är slut eller? :(
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Testa att kör på en annan upplösning. Då kanske du kan köra ett tag till, oavsett var felet finns.

Det är ju ganska enkelt att låna en bildskärm av en kompis för att se om det är fel på den.
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Erik Persson wrote:Testa att kör på en annan upplösning. Då kanske du kan köra ett tag till, oavsett var felet finns.

Det är ju ganska enkelt att låna en bildskärm av en kompis för att se om det är fel på den.
Testade med annan upplösning. De va bra i ca en vecka, sen va problemet tillbaka. Allt är på low, vad jag än spelar :? Får testa med att låna bildskärm av någon..
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Hasse Onkamo wrote:
Erik Persson wrote:Testa att kör på en annan upplösning. Då kanske du kan köra ett tag till, oavsett var felet finns.

Det är ju ganska enkelt att låna en bildskärm av en kompis för att se om det är fel på den.
Testade med annan upplösning. De va bra i ca en vecka, sen va problemet tillbaka. Allt är på low, vad jag än spelar :? Får testa med att låna bildskärm av någon..
Grafik kortet det är fel på :?
Post Reply