RBRChamp

Berätta vad ni kör för andra serier och tävlingar.
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Andreas Karlsson wrote:skall det verkligen vara sådana vibrationer i ratten hasse?

jag kunde inte ens komma ner i -0.50 i fram, -0.56 var så lågt det gick, och då fick jag sänka alla andra värden så långt det gick.
känns helskumt.

men gick bra i tävlingen iaf, tills jag snuddade vid ett träd på SS2 (framskärmen tog emot då sprack topplocket)

du kanske kan skicka din setup så jag får jämföra?
Vibrationerna kommer man inte ifrån. Ja höjde bilen tills ja fick den på 50. Sen ställde ja strutplattformen på 0. :wink:
Christer Winberg
Posts: 18
Joined: 2007 May 21 4:36 pm

Post by Christer Winberg »

:( vilken start på rallyt, hmm....glömde att byta till grus däck (ivrig att komma igång , får jag skylla på!!!) tappade ca: en miljard minuter. när man väl får på grusdäcken så är man ju inte alls överladdad, så jag har plockat många blommor i skogen idag. men men hälften återstår. :shock:
Christer Winberg
Posts: 18
Joined: 2007 May 21 4:36 pm

Post by Christer Winberg »

:evil: jaha! på ss 14 var det hela över för den här gången, varvade upp fårrrden ordentligt men träden ville inte hålla sig borta , så en härlig bredsida blev det :cry:
det fick bära eller brista, låg så långt efter ändå!
User avatar
Patrick Guyot
Posts: 17
Joined: 2007 May 17 5:04 pm

Post by Patrick Guyot »

:evil: Nu var det över redan på ss1 :evil: Är så jävla less nu har inte kunnat kört ett helt race på hela dagen .. Har installerat om 4 gånger nu . För ut klagade man på de tjekiska men det Ungerska funkar lika dåligt om inte sämre nu............ :evil: :evil: :evil:
Peter Sandberg
Posts: 104
Joined: 2007 Jan 02 12:45 am

Post by Peter Sandberg »

Synd att jag tappade nästan 3 min på en sträcka i mexico, hade kommit 4:a annars. lådan fastnade på 1:ans växel efter halva sträckan. :x
User avatar
Dennis Hernehult
Posts: 263
Joined: 2007 Jan 01 5:10 pm

Post by Dennis Hernehult »

Gick åt h-vete på champ nu på argentina.
Alla grafikbuggar gör det svårt att få linje i kurvorna och träd finns överallt :P
Måste göra något åt det snart för det är lite jobbigt att se ett träd rakt över vägen så man inte ser nått förens man kört igenom det :P

Hoppas på kenneth och Peter nu!!
_\|/__\|/__\|/_Dennis_\|/__\|/__\|/_
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Nu skiter jag i rbrchamp. :evil:
Peter Sandberg
Posts: 104
Joined: 2007 Jan 02 12:45 am

Post by Peter Sandberg »

gick inte tillräckligt snabbt på etapp 1, skruvade nog bort mig innan. Har ändrat lite i setupen till etapp 2. Får se om det går bättre. :roll:
Peter Sandberg
Posts: 104
Joined: 2007 Jan 02 12:45 am

Post by Peter Sandberg »

...det gick snabbare tills jag hittade ett träd. handbromsen fastnade i broms läge några kurvor innan (borde vara omöjligt med g25 spak), sen hade jag inte koncentration på vägen. Det får bli det sista misstaget i rbrchamp för det här året.
Per Isacsson
Posts: 159
Joined: 2007 Jan 02 9:01 am

Post by Per Isacsson »

Och jag hamnade på skrivbordet !!!!
Efter en lugn men snabb inledning...fan så trist!
Peter Sandberg
Posts: 104
Joined: 2007 Jan 02 12:45 am

Post by Peter Sandberg »

ser ut som man klanta bort en möjlig fjärdeplats igen :evil:
User avatar
Erik Brodin
Posts: 1521
Joined: 2008 Feb 23 5:57 pm

Post by Erik Brodin »

Stobart VK 555 Volkswagen Rally Team söker intresserande förare till teamet.Teamet ska köra i RBR-Champ i S2000 klassen med Polo och hoppas kunna få några förare till JORDAN RALLY 2008 rallyt.Skicka PM eller prata på MSN om ni vill köra =)
// Brodin
Real: Vovlo 940 VOC
User avatar
Dennis Hernehult
Posts: 263
Joined: 2007 Jan 01 5:10 pm

Post by Dennis Hernehult »

Har kört Leg1 nu på Jordan rallyt på rbrchamp och är nöjd med insatsen.
Va tvungen att instalera rbrchamp pluginet på en ny instalation och göra en snabb setup. setupen va inge vidare tidsmässigt men va stabil på vägen iaf.
Sämsta tiden som jag kände var väll new Bobs på 5.04.
Kommer inte vara med i toppen men om jag fortsätter såhär blir det säkerligen poäng!!
Hoppas nu att Sandberg gör bra ifrån sig och att Kennet E kör för jag har inte sett han på ett tag :S.
_\|/__\|/__\|/_Dennis_\|/__\|/__\|/_
User avatar
Vegard Bjorhovden
Posts: 102
Joined: 2008 Mar 21 11:03 pm

Post by Vegard Bjorhovden »

Hvor finner man passordet til rbrchamp? Ser at de har sendt passord på de tidligere konkurransene, men jeg har ikke fått noe mail eller private message med noe passord til Rally Jordan.
It's a long way to the top if you wanna rock 'n roll
User avatar
Clarence Blom
Posts: 337
Joined: 2007 Jan 03 6:13 pm

Post by Clarence Blom »

det ligger inte i spammappen?? jord08. Har precis rastat evo9:an.leg 1 gick bra men dom riktigt snabba kanske inte kört än....Dennis leder totalt!!
Post Reply