Filmer 2009

Diskutera sådant som rör själva serien här.
Nytillkommen moderator: Tony Crona

Moderators: Micael Eriksson, Tommie Lindberg, Tobias Hult

Post Reply
Roy Magnes
Posts: 835
Joined: 2007 Dec 29 1:08 am

Post by Roy Magnes »

Minner om at i kveld er siste mulighet for å komme med på filmen! Alle repriser må være opplastet til pluginsiden innen midnatt, ellers kommer dere ikke med.

Dette gjelder alle førere på SS1, topp 3 i hver klasse på SS2-5, og topp 25 på totalen etter SS6. De som har bloopers og incidenter på strekkene kan også laste opp reprisene sine til pluginsiden, så tar jeg med det jeg får tid til :)
"I love it when a plan comes together"
User avatar
Erik Brodin
Posts: 1521
Joined: 2008 Feb 23 5:57 pm

Post by Erik Brodin »

Lagt upp mina repriser men hittar inte mitt skin så jag får ha Grönholm skinet på filmen så :(
// Brodin
Real: Vovlo 940 VOC
Roy Magnes
Posts: 835
Joined: 2007 Dec 29 1:08 am

Post by Roy Magnes »

Satusrapport på filmen:

Alle opptak gjøres ferdig i kveld, så starter redigeringen i morgen. Ser ut til bare å bli film fra starten på strekkene, ettersom motorlyden "sprekker opp" og høres ut som bilen har ødelagt toppakning.

Jeg har også testet ut partikkel-moden som følger med i "mod collection 2,15" på BHM. Dette gjør at det ser mer realistisk ut med mer gjørme som spruter fra hjulene etc.

Iallfall - det ser ut til at filmen blir klar under uken som kommer, så ventetiden er snart over :)
"I love it when a plan comes together"
Erik Danielsson
Posts: 166
Joined: 2008 Mar 20 1:59 am

Post by Erik Danielsson »

Roy Magnes wrote:Satusrapport på filmen:

Alle opptak gjøres ferdig i kveld, så starter redigeringen i morgen. Ser ut til bare å bli film fra starten på strekkene, ettersom motorlyden "sprekker opp" og høres ut som bilen har ødelagt toppakning.

Jeg har også testet ut partikkel-moden som følger med i "mod collection 2,15" på BHM. Dette gjør at det ser mer realistisk ut med mer gjørme som spruter fra hjulene etc.

Iallfall - det ser ut til at filmen blir klar under uken som kommer, så ventetiden er snart over :)
HÄRLIGT att höra Roy :wink:
Roy Magnes
Posts: 835
Joined: 2007 Dec 29 1:08 am

Post by Roy Magnes »

SS1 er redigert ferdig. Resten skulle kunne gå fortere, ettersom jeg også har brukt hele dagen i dag på å reparere folkracebil :P

Med kommentatorspor på blir dette en bra film (håper jeg) :D
"I love it when a plan comes together"
Roy Magnes
Posts: 835
Joined: 2007 Dec 29 1:08 am

Post by Roy Magnes »

Stadige framganger med filmen :)

Mangler å redigere SS6, lage intro, og så legge kommentarer på det hele. Men etter morgendagen på jobb har jeg ledig tid fram til mandag igjen, så framfarten skal nok være god :wink:
"I love it when a plan comes together"
Andreas Karlsson
Posts: 2896
Joined: 2007 Sep 13 8:44 pm

Post by Andreas Karlsson »

då hoppas vi på att skapandet flyter smärtfritt så vi kanske kan få se filmen när jag kommer hem på söndag kväll (skall spendera helgen i Norge) ;)
sedan hoppas vi att vi får se måååånga av mina fina vurpor och kriser i filmen ;)
Roy Magnes
Posts: 835
Joined: 2007 Dec 29 1:08 am

Post by Roy Magnes »

Andreas Karlsson wrote:då hoppas vi på att skapandet flyter smärtfritt så vi kanske kan få se filmen när jag kommer hem på söndag kväll (skall spendera helgen i Norge) ;)
sedan hoppas vi att vi får se måååånga av mina fina vurpor och kriser i filmen ;)
Noen av dem kommer med, iallfall... Vurderer litt å lage en film med bare avkjøringer gjennom helgen - om jeg skulle ha veldig lyst :P
"I love it when a plan comes together"
Roy Magnes
Posts: 835
Joined: 2007 Dec 29 1:08 am

Post by Roy Magnes »

[youtube][/youtube]

Edit: Videoen blir av en viss størrelse kan jeg se, den er på 500MB uten kommentatorsporet på :P
"I love it when a plan comes together"
Niclas Jagerhult
Posts: 234
Joined: 2007 Jan 03 7:03 pm

m

Post by Niclas Jagerhult »

Grymt intro! Väntar med spänning på fullversionen :D
//Jaeger
User avatar
Johan Gustavsson
Posts: 853
Joined: 2008 Jan 15 10:11 pm

Post by Johan Gustavsson »

hur går det med kommentator spåret roy??? Kan man få se en färdig film idag kanske
Roy Magnes
Posts: 835
Joined: 2007 Dec 29 1:08 am

Post by Roy Magnes »

Tar sikte på å få det unnagjort i dag. Planen var å gjøre den jobben i går, men da ble det jobb med folkracebil hele dagen.

Men i dag ser alt lysere ut, så om alt går som det skal er jeg ferdig i dag :)
"I love it when a plan comes together"
Roy Magnes
Posts: 835
Joined: 2007 Dec 29 1:08 am

Post by Roy Magnes »

For de som ikke har tid til å vente på at filmen blir lagt opp på download-siden:

http://www.megaupload.com/?d=P0N61H8C

Fortsatt ikke helt fornøyd med kommentatorsporet, men etter å ha gjort dem om igjen en hel dag orker jeg ikke mer :P

Beklager til alle som mangler bokstaver i navn på listene / rubrikker, jeg må forske mer for å få det til...
"I love it when a plan comes together"
User avatar
Daniel Molin
Posts: 113
Joined: 2007 Feb 22 5:07 pm

Post by Daniel Molin »

Tittade på filmen precis och måste ge ett stort beröm till Roy. Riktigt bra gjort och vilket klockrent kommentatorspår. Funderat på att jobba som kommentator i verkligheten?

Grymt jobbat!! Tusen tack
Erik Danielsson
Posts: 166
Joined: 2008 Mar 20 1:59 am

Post by Erik Danielsson »

Vilken film Roy...SKIT BRA jobbat måste jag säga, och instämmer helt med Daniel Molin också.

Fortsätt så :wink:
Post Reply