Svenska Rallyt 2008

Allt som inte har med spelet att göra
Post Reply
Jan Onkamo
Posts: 71
Joined: 2007 Jan 01 8:07 pm

Post by Jan Onkamo »

500kr alla nätter det kan jag ge !!!! det blir ju inga sängar där ???
Marcus Jansson
Posts: 505
Joined: 2007 Jan 01 6:45 pm

Post by Marcus Jansson »

Ja det går säkert att få ner till 500 kr för 3 nätter.. Men precis som Henrik säger: svenska rallyt kostar pengar, kolla bara vandrarhem osv ... Kan kosta upp mot 500 kr natten+ att man måste vara inne vid en viss tid, här får ni egen nyckel och kan komma o gå precis hur ni vill....Ska höra mer med honom, men om det var så dyrt får jag säga till honom vad ni ger..
Andreas Karlsson
Posts: 2896
Joined: 2007 Sep 13 8:44 pm

Post by Andreas Karlsson »

ja, kör på 500 då...
är väl ingen ide att vara snål :D
Andreas Karlsson
Posts: 2896
Joined: 2007 Sep 13 8:44 pm

Post by Andreas Karlsson »

hur går det marcus?
Jan Onkamo
Posts: 71
Joined: 2007 Jan 01 8:07 pm

Man ska ha husvagn!

Post by Jan Onkamo »

nu har jag turen att den där Typen från Örbyhus :lol: Fixat en husvagn.
så det blir nog den!!!! :D det blir ännu bättre så!!!!

som det verkar just nu iaf :roll: nu ska vi fixa en plats till den bara.
tror att (hoppas) att Levstad kan hjälpa oss med det??????
User avatar
Peter Lundström
Posts: 266
Joined: 2007 Jan 01 10:13 pm

Post by Peter Lundström »

Jepp då ska du få rännvin o skrika som en gris Janne!

Nä då jag tänker iaf ta det lugnt för det är rally man vill se! inte en snödriva inifrån! men en wirre och en öl till kvällen är ju inte fel iaf :) :smt120
Andreas Karlsson
Posts: 2896
Joined: 2007 Sep 13 8:44 pm

Post by Andreas Karlsson »

eftersom det dragit ut på tiden så blir det tyvärr inget svenska rallyt för mig i år (nästa är 2010 va?)
Marcus Jansson
Posts: 505
Joined: 2007 Jan 01 6:45 pm

Post by Marcus Jansson »

jo Andreas, jag blev så himla less på klubben som tar sån jävla tid på sig, folk som tycker en prisidé på 200 kr är jättefarligt när man har en egen sal att laga mat, gå på dass, glo på film och ha egen nyckel och komma och gå precis som man vill, bo 4-8 mil ifrån sträckorna osv...Så boende skiter jag i nu helt ärligt talat, kändes som man drog upp en jättefin idé vilket bara ledde till skit, 200kr/natt är väl mer än halva priset?.. Det är väl ingen välgörenhet det här!...

Jag själv har lagt ner 400 kr på och få skjuts 8 mil för en rallytävling, och jag är 15 år och får 1050 att köpa kläder, komma på rally, köpa godis, fixa bilen osv för!


Känns som att ska man fixa något sånt här måste det nog vara riktiga rallyentuistar och inte folk som vill ha någon stans att njuta av semestern och ölen på, då finns det hotell några mil bort som går att boka i tid (995/natten för 1 dubbelrum)...Ursäkta utrycket men blir lite halvförbannad på och försöka fixa och sen behöva gå och säga .. "nää tyvärr de ville inte komma för 200 kr var för dyrt"


Jaja förlåt men jag känner helt ärligt att det är såhär det känns, kan man inte tänka tidigare än att i början av januari börja leta boende, då får det vara eller kunna betala 200 kr/natt...
User avatar
Peter Lundström
Posts: 266
Joined: 2007 Jan 01 10:13 pm

Post by Peter Lundström »

Jag tycker att det var ett mkt bra erbjudande du ordnade Marcus!

Jag vet inte vart vi kommer vara med husvagnen men blir det i närheten av där du bor så kommer du få en inbjudan att hälsa på oss!
User avatar
Anders Alm
Posts: 1061
Joined: 2007 Jan 01 4:52 pm

Post by Anders Alm »

Tänkte höra med er killar som bor lite nämre Svenska än jag :wink:
Kan ni ge lite info om vädret ,grader osv osv :?: kanske inte just nu men i slutet på Januari så vill man ju veta. Har sett bilder från SS9/12 Horrsjön o dom var inte roliga att se på :twisted:
Magnus du bor väll inte många mil därifrån :?:
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
Magnus Petersson
Posts: 82
Joined: 2007 May 31 12:30 pm

Post by Magnus Petersson »

Anders Alm wrote: Magnus du bor väll inte många mil därifrån :?:
Misstänker att det inte är mig du menar? :? Jag bor ett par mil norr om Stockholm iaf så jag har en bit dit... Men jag är också sugen på att höra om vädret då jag och farsgubben tänkte åka och titta.

// Mange
User avatar
Anders Alm
Posts: 1061
Joined: 2007 Jan 01 4:52 pm

Post by Anders Alm »

Magnus Petersson wrote:
Anders Alm wrote: Magnus du bor väll inte många mil därifrån :?:
Misstänker att det inte är mig du menar? :? Jag bor ett par mil norr om Stockholm iaf så jag har en bit dit... Men jag är också sugen på att höra om vädret då jag och farsgubben tänkte åka och titta.

// Mange
Nej det var inte du Magnus :wink: Fast jag skrev ändo fel :oops:
Det skulle givetvis vara Marcus J. som jag menade :roll:
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
Magnus Petersson
Posts: 82
Joined: 2007 May 31 12:30 pm

Post by Magnus Petersson »

Anders Alm wrote: Nej det var inte du Magnus :wink: Fast jag skrev ändo fel :oops:
Det skulle givetvis vara Marcus J. som jag menade :roll:
Hehe misstänkte det.. :P

// Mange
User avatar
Anders Alm
Posts: 1061
Joined: 2007 Jan 01 4:52 pm

Post by Anders Alm »

Magnus Petersson wrote:
Anders Alm wrote: Nej det var inte du Magnus :wink: Fast jag skrev ändo fel :oops:
Det skulle givetvis vara Marcus J. som jag menade :roll:
Hehe misstänkte det.. :P

// Mange
Fast Mange skulle du vara i närheten så får du också ge en väder rapport :lol: Jag är inte känslig av mig :P
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
Marcus Jansson
Posts: 505
Joined: 2007 Jan 01 6:45 pm

Post by Marcus Jansson »

så här ser det ut 8 mil från Karlstad, menar inte att vi har en ful toyota utan mer vädret...


Ser ju inte ljust ut, ska man släppa loss tankarna så gissar jag på att SM blir inställt men VM förarna får köra!...
Attachments
Bild162.jpg
(72.27 KiB) Downloaded 131 times
Post Reply