REAL WRC
-
-
-
- Erik Persson
Men som de skriver så kör dessa gubbar bara ett rally var denna säsong. Vi vet inget om kommande år.
Edit: Läs här
Edit: Läs här
- Anders Alm
Grönholm
Läste att Grönholm skulle sluta nu 2007 Om detta är sant så tappar rallysporten en STOR profil
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
LANCER EVO9
- Marcus Strand
Re: Grönholm
Jo detta är sant! Men kom ihåg!! Att detta är väldigt stort, till och med Tommi Mäkinen kunde inte sluta på topp. Han gick till subaru efter Mitsubishis fiasko eftersom han där trodde han kunde göra bättre ifrån sig.Anders Alm wrote:Läste att Grönholm skulle sluta nu 2007 Om detta är sant så tappar rallysporten en STOR profil
Jag håller tummarna för att Gardemeister kommer in i VM igen, det är en av mina favoreter, och han kan köra precis vad som helst liksom colin mcraea. Det är dock min åsikt,
- Clarence Blom
- Marcus Strand
Tror vägarna på korsika kan passa duval bättre, men där har han också mindre utrymme till misstag! Jag hoppas också att Grönholm kan åka ifrån Sordo, men det blir svårt, cittran har ju hemma mark. Men i slutet av året så tror jag vi ser en Marcus Grönholm, men de kommer avgöras in på det sista i Whales.
- Clarence Blom
- Robert Sahlstedt
-
Oj oj oj! Jag som trodde det var kört för Grönholm när han var tvungen att bryta... men så kör Loeb åt skogen (bokstavligt talat )!! Första gången jag sett Loeb arg tror jag.. han var riktigt irriterad på kartläsaren. Riktigt tråkigt för Loeb men jag kan inte låta bli att vara glad över Grönholms andra chans att ta hem titeln det här året
Loeb är tyvärr nästan för bra för att det ska vara spännande att följa rally-vm... och hur ska det bli när Grönholm försvinner!? Enda chansen att få se nån annan i mitten på prispallen blir ifall Loeb får bryta antar jag.
// Mange
Loeb är tyvärr nästan för bra för att det ska vara spännande att följa rally-vm... och hur ska det bli när Grönholm försvinner!? Enda chansen att få se nån annan i mitten på prispallen blir ifall Loeb får bryta antar jag.
// Mange
- Clarence Blom
-
Ja.. riktigt tråkigt =/ Tur de klarade sig bra! Tyvärr tror jag att VM är avgjort redan nu...Loeb klarar nog att hålla sig på vägen den här gången.Clarence Blom wrote:Vilken krasch han gjorde. Grönholm på Irland. Vetefaen om jag skulle välja skurna slicks där!!!??. Ingen av dom skadade i alla fall. Få se om Loeb klarar av att ta Cittran till mål.
// Mange