Du har inte en aning vad du snackar om... Han körde JWRC i en Ford Puma och fick sedan kontrakt med Ford 2003-2004 och hade chans till långtidskontrakt med dom men han bröt det för att gå till Citroen. Och Duval är ju rätt kvick på grus oxo han vann ju tex Australien 2005 dock efter att Loeb hade brutit men ändå. Jag tror nästan du förväxlar Francois Duval med Freddy Loix...Anders Alm wrote:Om jag inte har helt fel för mig så har Duval redan kört många WRC race Å fast han hade stålar så fick han till slut inga fler chanser Han var helt enkelt för dålig Detta var för några år sen. Så ingen Duval i WRC tack o ingen Wilson i heller.
REAL WRC
-
- Erik Persson
Duval blev kickad ur Citroen-Teamet för att han kraschade lite för många bilar ett tag. Läs lite här Och lite härOskar Olsson wrote:Du har inte en aning vad du snackar om... Han körde JWRC i en Ford Puma och fick sedan kontrakt med Ford 2003-2004 och hade chans till långtidskontrakt med dom men han bröt det för att gå till Citroen. Och Duval är ju rätt kvick på grus oxo han vann ju tex Australien 2005 dock efter att Loeb hade brutit men ändå. Jag tror nästan du förväxlar Francois Duval med Freddy Loix...Anders Alm wrote:Om jag inte har helt fel för mig så har Duval redan kört många WRC race Å fast han hade stålar så fick han till slut inga fler chanser Han var helt enkelt för dålig Detta var för några år sen. Så ingen Duval i WRC tack o ingen Wilson i heller.
- Anders Alm
Erik Persson wrote:Duval blev kickad ur Citroen-Teamet för att han kraschade lite för många bilar ett tag. Läs lite här Och lite härOskar Olsson wrote:Du har inte en aning vad du snackar om... Han körde JWRC i en Ford Puma och fick sedan kontrakt med Ford 2003-2004 och hade chans till långtidskontrakt med dom men han bröt det för att gå till Citroen. Och Duval är ju rätt kvick på grus oxo han vann ju tex Australien 2005 dock efter att Loeb hade brutit men ändå. Jag tror nästan du förväxlar Francois Duval med Freddy Loix...Anders Alm wrote:Om jag inte har helt fel för mig så har Duval redan kört många WRC race Å fast han hade stålar så fick han till slut inga fler chanser Han var helt enkelt för dålig Detta var för några år sen. Så ingen Duval i WRC tack o ingen Wilson i heller.
1. Ja Oskar Du har rätt, delvis förväxlade jag Duval/Loix
2. Precis som ERik skriver så fick inte Duval fortsätta sin styrning med Cittran . så helt fel hade jag inte.
3. Spydiga kommentarer gillar inte jag (tänker på dina första ord)
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
LANCER EVO9
-
Ja det vet jag mycket väl, sa jag något annat? Han blev därimot inte kickad ur ford för han crashade...Erik Persson wrote:Duval blev kickad ur Citroen-Teamet för att han kraschade lite för många bilar ett tag. Läs lite här Och lite här
edit: citerar mig själv "Duval var ju väldigt duktig när han körde ford, men sen kom han in i crashstadiet som nästan alla gör (hirvonen, atkinson, solberg osv) och fick sparken... Och kom ihåg att han är väldigt ung."
Ok, ser nu att jag kunde varit mer tydlig att det var Citroen jag snackade om
-
Anders Alm wrote:Erik Persson wrote:Duval blev kickad ur Citroen-Teamet för att han kraschade lite för många bilar ett tag. Läs lite här Och lite härOskar Olsson wrote: Du har inte en aning vad du snackar om... Han körde JWRC i en Ford Puma och fick sedan kontrakt med Ford 2003-2004 och hade chans till långtidskontrakt med dom men han bröt det för att gå till Citroen. Och Duval är ju rätt kvick på grus oxo han vann ju tex Australien 2005 dock efter att Loeb hade brutit men ändå. Jag tror nästan du förväxlar Francois Duval med Freddy Loix...
1. Ja Oskar Du har rätt, delvis förväxlade jag Duval/Loix
2. Precis som ERik skriver så fick inte Duval fortsätta sin styrning med Cittran . så helt fel hade jag inte.
3. Spydiga kommentarer gillar inte jag (tänker på dina första ord)
Rätt där Alm,de jag gillar me de här forumet är att 95% av fallena kan man diskutera utan att bli jävligt ovänner ... Kolla tex M4s forumet,där blir de bråk så fort nån säger nåt om en markägare,nedvinkare osv
-
lite otydlig här kanske,vad jag menar är att nån skriver (tex) : "den där jävla idioten te markägare sa åt oss att vi inte fick stå på hans mark"
Då skriver nån : de får du väl fatta själv ditt pucko !...Här kan vi mer diskutera,blir de nåt fult meddelande så är Erik där och raderar de fort som ögat...toppen forum alltså !
Då skriver nån : de får du väl fatta själv ditt pucko !...Här kan vi mer diskutera,blir de nåt fult meddelande så är Erik där och raderar de fort som ögat...toppen forum alltså !
-
- Anders Alm
Japp Här på RBR tycker jag att vi håller oss på en kompis nivåJesper Nilsson wrote:Kan bara hålla med ! Antagligen för alla här är så jävla trevliga !
oj , nu blev det mkt ot ..
Hur kommer nästa år bli i wrc då ? Blir det fight mellan Loeb o Grönholm igen ? eller kommer det någon uppstickare?
Det snackas ju om Bosse ska sluta efter 07. Slutar han så blir Loeb överlägsen tyvärr. Solberg Hirvonen Atkinson Latvala kommer väll att pressa lite grann, men kanske till 09 så blir det riktigt jämt. Fast då har vi både Flodin o PG me o slåss (önsketänkande)
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
LANCER EVO9
- Clarence Blom
-
- Hasse Onkamo
-
-
- Hasse Onkamo
-