Citroén C4 WRC
- Anton Brorsson
-
jepp..
har börjat kapa tider på tider nu, på nästan alla sträckor..
börjar få fart på min Evo6 TME grupp N också, och mekanikerna har slitit som djur för att fixa till inställningarna inför nästa tävling..
Teamet har fått erbjudande från ett flertal biltillverkare och det verkar vara klart för en WRC bil nästa säsong.. men allt beror på hur teamet sköter sig under de återstående tävlingarna.
den bil som jusst nu verkar troligast om det blir bilbyte är en gammal citroën Xara av 2006 års modell.. men även en Lancer evo6 som Mäkinen kört står klar för leverans...
har börjat kapa tider på tider nu, på nästan alla sträckor..
börjar få fart på min Evo6 TME grupp N också, och mekanikerna har slitit som djur för att fixa till inställningarna inför nästa tävling..
Teamet har fått erbjudande från ett flertal biltillverkare och det verkar vara klart för en WRC bil nästa säsong.. men allt beror på hur teamet sköter sig under de återstående tävlingarna.
den bil som jusst nu verkar troligast om det blir bilbyte är en gammal citroën Xara av 2006 års modell.. men även en Lancer evo6 som Mäkinen kört står klar för leverans...
-
- Anton Brorsson
-
-
- Stefan Håkansson
Någon som kan skicka mig physicsen på C4 den senate i rbz format.
Min funkar inte när man ska köra online.
steven@calypso.se
Mvh Stefan
Min funkar inte när man ska köra online.
steven@calypso.se
Mvh Stefan
-
Den senaste finns ju på oluginsidan. Tror dock att den som ligger här är den senaste också, Erik brukar vara otroligt snabb med sånt på sidan.
Här kommer länken till pluginsidan så att du slipper leta
http://rbr.onlineracing.cz/index.php?ac ... d&cat=1072
- Stefan Håkansson
Tackar! Men den är ju upppackad? Man måste väl packa tillbaka den till rbz fil för att det ska funka eller går det ha physic upppakad hela tiden?Tommy Andersson wrote:Den senaste finns ju på oluginsidan. Tror dock att den som ligger här är den senaste också, Erik brukar vara otroligt snabb med sånt på sidan.
-
- Stefan Håkansson
Funkar inte så bra för min del ialla fall. bara bli utslängd när man ska starta sträckan. Men klistra man in physics.rbz så funkar det, men det funkar inte att ha den upppackad!! Ändå har jag rbz filen raderadAndreas Karlsson wrote:man kan ha den uppackad, men då får du inte ha någon physics.rbz samtidigt.
-
jag tror jag vet varför... i den mapp du packat upp ligger en annan mapp som heter physics (dvs samma som den du packade upp), ta och dra ut den till rbr mappen så den ersätter den physics mappen som den låg i (rörigt?)..
sedan går di in i den mappen och tar bort den physics mappen som du precis flyttade om den ligger kvar... (oj vad rörigt....)
hoppas du förstår hur jag menar nu bara
sedan går di in i den mappen och tar bort den physics mappen som du precis flyttade om den ligger kvar... (oj vad rörigt....)
- Stefan Håkansson
så att det blir typ "richard burns rally\physics\c_xsara osvAndreas Karlsson wrote:jag tror jag vet varför... i den mapp du packat upp ligger en annan mapp som heter physics (dvs samma som den du packade upp), ta och dra ut den till rbr mappen så den ersätter den physics mappen som den låg i (rörigt?)..
för det har jag gjort
- Stefan Håkansson