får alltid tidtillägg på Kaihuavaara vad är felet?

Här hjälps vi åt att lösa problem som uppstår
Post Reply
Kenneth Nyström
Posts: 862
Joined: 2007 Dec 04 3:37 am

får alltid tidtillägg på Kaihuavaara vad är felet?

Post by Kenneth Nyström »

jag får alltid tidstillägg på Kaihuavaara 33 sek...får det efter andra mellantiden...är alltid så när jag kör rally med pluginet!! först trodde jag att det var jag som genade lite för mycket då nånstans....men har fått tillägg dom senaste 5 nu och i svenska så körde jag extra lugnt men fick det ändå *S* nån som varit med om nått liknande?

min son körde svenska och wallerallyna....han fick precis detsamma på dom så det beror inte bara på mig...tråkigt när man losar placeringar på det
jag tar hellre några stygn än en taskig placering!!

citat : Sten-Ove Olsson
User avatar
Anders Alm
Posts: 1061
Joined: 2007 Jan 01 4:52 pm

Re: får alltid tidtillägg på Kaihuavaara vad är felet?

Post by Anders Alm »

Kenneth Nyström wrote:jag får alltid tidstillägg på Kaihuavaara 33 sek...får det efter andra mellantiden...är alltid så när jag kör rally med pluginet!! först trodde jag att det var jag som genade lite för mycket då nånstans....men har fått tillägg dom senaste 5 nu och i svenska så körde jag extra lugnt men fick det ändå *S* nån som varit med om nått liknande?

min son körde svenska och wallerallyna....han fick precis detsamma på dom så det beror inte bara på mig...tråkigt när man losar placeringar på det
Har svarat dig i SSRL tråden

MVH Anders
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
Kenneth Nyström
Posts: 862
Joined: 2007 Dec 04 3:37 am

Post by Kenneth Nyström »

aha det missade jag sorry
jag tar hellre några stygn än en taskig placering!!

citat : Sten-Ove Olsson
Kenneth Nyström
Posts: 862
Joined: 2007 Dec 04 3:37 am

.........

Post by Kenneth Nyström »

mm du hade rätt en som råkat ut för precis samma som mig

http://www.rbrserien.se/forum/viewtopic ... aihuavaara

men frågan är ju om det löste sig för honom?

men ska testa installera om men jag har inga ljudmod installerade...har bara installerat det som är nödvändigt för att köra här på serien
jag tar hellre några stygn än en taskig placering!!

citat : Sten-Ove Olsson
Post Reply