Körde rally nyss... påminde mig om filmen 2Fast2Furious Tokyo drift
.
Jätte halt och nervigt rally där minsta felet kunde stoppa en från att komma imål. Jätte roligt va det iaf!
Jag gick in i spelet online och tänkte köra rallyt som fanns i listan....Min lila 307 fanns inte med i listan. Laddade ner nya pshycics och model och tänkte provköra på verte lite snabbt innan jag skulle gå in på rallyt. Men va händer, jo kom inte en meter med min setup som jag hade. Nya pshycicsen har sabbat allt tyckte man då. Gjorde 2 nya setuper en för grus och en för asfalt på 5 minuter. testade verte igen och kom ett par kurvor sen rätt in i ett träd. Struntade i det och gick in på rallyt.
Helt plötsligt fanns det banor som gick åt fel håll
. Jag hade inte tränat på en enda av dom nya banorna förutom sheapheard shield 2 och den va ju naturligtvis inte med
.
Roligaste av allt är att jag kör i vanliga fall att jag ser bara huven på kameravinkeln och inte rutan. men det glömde jag ändra när jag gick in och körde rallyt. så fick ha kameravinkeln framför bilen!
Gick rätt hyffsat ändå, hade styrfart genom hela rallyt och driftade en hel del på 1:an
Tack för ett roligt och underhållande rally Erik!!
/Dennis