Rejmeknixen

Diskutera sådant som rör själva serien här.
Nytillkommen moderator: Tony Crona

Moderators: Micael Eriksson, Tommie Lindberg, Tobias Hult

Anders Jonsson
Posts: 138
Joined: 2007 Jan 02 9:13 pm

Post by Anders Jonsson »

Blom? har du någon sommarstuga någonstans efter noiker sträckan Japan :lol: , du åker ju sjukt fort där, utklassning. grattis!
www.jis.se - The Driver
Mikael Wiberg
Posts: 48
Joined: 2007 Jan 01 6:45 pm

Post by Mikael Wiberg »

Gick åt håvete igen....nu får man se om man får nån motivation å köra resten av tävlingarna :( Har börjat tröttna rejält nu
The speed was okay but the corner was to tight!
User avatar
Clarence Blom
Posts: 337
Joined: 2007 Jan 03 6:13 pm

Post by Clarence Blom »

He he, nejdu Jonte ! Ingen stuga där..........men sämre gick det på GB sträckorna där jag aldrig tycks få till det. Känns bra nu efter mitt misstag i L-E Torph memomiral. Serien är ingalunda avgjord!!! :smt017
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Och Blom som innan säsongen sa: "Jag kommer inte att ha tid, så jag kan ite vara med i något fabriskteam"

Jo tjena... Tror nog att Blom ligger högt upp i ligan över flest timmar framför rbr detta år.

:smt036
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Resultaten kan inte uppdateras förrän på söndag kväll på grund av min avsaknad av internetuppkoppling hemma. Det är så tråkigt när det inte fungerar som det ska.
User avatar
Christian Larsson
Posts: 182
Joined: 2007 Jan 04 6:14 pm

Post by Christian Larsson »

Tusen tack för en rolig tävling!

Snd att man hamnade precis utanför poängplats, men jag är nöjd som äntligen kommer imål :D

Ny gasar vi på hemmavägar :)
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Resultaten uppdaterade.
User avatar
Robert Sahlstedt
Posts: 295
Joined: 2007 Jan 01 4:17 pm

Post by Robert Sahlstedt »

Jäkligt trist att åka på 5 minuter straff för nånting man själv inte kan rå för och därmed tappa 8 poäng... men att plötsligt hamna ute på skrivbordet kanske ändå är ungefär som om bilen plötsligt börjat strula helt oförklarligt och tappa 5 minuter på det viset. Otur helt enkelt. Menmen, jag kan reglerna och tänker inte sura så mycket över det här, nu har jag ju fått sura av mig tillräckligt så det är lugnt! :D Jag vet ju själv att jag var snabbast i klassen och det är skönt inför nästa tävling som jag redan ser fram emot! Men det blir ingen träning alls innan den här gången. Är bortrest från ratten och kommer inte kunna köra förrän kanske måndag, annars tisdag.

PS.
Tråkigt också för dig, Sebastian Johansson, som råkade ut för samma sak. Men du kan åtminstone trösta dig med att du "bara" tappade 3 poäng och fortfarande leder serien! Nu tar vi dem i nästa, eller vad säger du? :twisted:
Tony Hultgren
Posts: 15
Joined: 2007 Oct 13 10:56 am

Post by Tony Hultgren »

Oj, Oj, Oj. Synd om dig! :oops: Snyft. Regler är regler och gäller alla!!
Ryck upp dig, du är ju "bäst" i klassen!
User avatar
Anders Alm
Posts: 1061
Joined: 2007 Jan 01 4:52 pm

Post by Anders Alm »

Robert Sahlstedt wrote:Jäkligt trist att åka på 5 minuter straff för nånting man själv inte kan rå för och därmed tappa 8 poäng... men att plötsligt hamna ute på skrivbordet kanske ändå är ungefär som om bilen plötsligt börjat strula helt oförklarligt och tappa 5 minuter på det viset. Otur helt enkelt. Menmen, jag kan reglerna och tänker inte sura så mycket över det här, nu har jag ju fått sura av mig tillräckligt så det är lugnt! :D Jag vet ju själv att jag var snabbast i klassen och det är skönt inför nästa tävling som jag redan ser fram emot! Men det blir ingen träning alls innan den här gången. Är bortrest från ratten och kommer inte kunna köra förrän kanske måndag, annars tisdag.

PS.
Tråkigt också för dig, Sebastian Johansson, som råkade ut för samma sak. Men du kan åtminstone trösta dig med att du "bara" tappade 3 poäng och fortfarande leder serien! Nu tar vi dem i nästa, eller vad säger du? :twisted:
Robert Jag råkade hamna på skrivbordet 2 gånger :cry:
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
User avatar
Clarence Blom
Posts: 337
Joined: 2007 Jan 03 6:13 pm

Post by Clarence Blom »

Erik Persson wrote:Och Blom som innan säsongen sa: "Jag kommer inte att ha tid, så jag kan ite vara med i något fabriskteam"

Jo tjena... Tror nog att Blom ligger högt upp i ligan över flest timmar framför rbr detta år.

:smt036
Jep, så var det. Ont om tid och en smula trött på RBR, liksom nu. Fick nytändning efter pluginuppehållet. Känns det igen?
User avatar
Marcus Strand
Posts: 573
Joined: 2007 Jan 01 2:33 pm

Post by Marcus Strand »

Efter Rejmeknixen så var man lite förbannad pga en händelse som gjorde att man missade en bromspunkt och fronta ett träd, inte mitt fel anser jag :lol:

Det känns mycket bra att kunna piska till 307orna och sätta några snabbaste tider med min lancer från vm säsongen 2002. Jag kollar nu vidare på vad det finns för möjligheter med andra bilmärken, kollade just på M Sports hemsida där de nu har fått 3st Focus 05 till salu, fast andra tankengångar går också.

Ses på nästa tävling.
Post Reply