skin

Nya bilar och gamla bilar
Post Reply
Niclas Käll

skin

Post by Niclas Käll »

Hejsan. Finns det någon vänlig själ som kan förklara för mig hur man ska göra för att byta skin på min bil. Jag har fått spons från min lokala kvarters-affär, och nu måste jag lacka om bilen. http://www.bhmotorsports.com/previewfile/13372

vore tacksam för lite hjälp här.....
Erik Persson

Post by Erik Persson »

Jag ska kasta in ditt startnummer på bilen så skickar jag en länk där du kan ladda hem den.
Erik Persson

Post by Erik Persson »

Nu är det bara att ladda hem bilen från din deltagarsida. Komplett bil finns där för dig.
Niclas Käll

skins

Post by Niclas Käll »

Tack Erik för hjälpen, nu blev sponsorn glad...
Markus Andersson

Post by Markus Andersson »

ingen som kan göra ett skin till mej?, det ska innehålla mina sponsorer: Scania, trio frakt och Strängbetong.

PS är till en Subaru N11.

om den som vill göra skinet har några frågor är det bara att höra av sig på msn: racecarsaregreen@hotmail.com där går det också bra att skicka skinet.
//Mackan
Matz Grahn

Post by Matz Grahn »

är det inte bättre att ha Kc Betong som sponsor? :P
Markus Andersson

Kan väl inte ha samma sponsor som nån sunkig gammal bmw :wink: :D
//Mackan
Matz Grahn

Post by Matz Grahn »

har då inte sett nån bmw som e sponsrad av kc betong..... :?
Markus Andersson

Är inte Tony Berglunds Bmw spnsrad av KC ?, satt en stor skylt i hans tält på rally xplosion som det stog KC betong på.
//Mackan
Andreas Karlsson

Post by Andreas Karlsson »

nu jäklar har man jobbat hårt med sponsorer... hittils har jag fått på klistermärken från Statoil, Michelin, Jula, Hägglunds, Dafgårds, Nikon och KOPPARTRANS!!! (är inte det nedlagt?)

bilen har också fått en liten (ok, så liten är den inte) dekorativ grå rand på diagonalen längs sidorna...

(bild på hur den såg ut innan den senaste lackeringen finns i min deltagar profil, startnummer 151)
Andreas Karlsson

mitt nya skin är nu uppladdat och en ny bild på en något trasig bil finns på min profil sida (http://www.rbrserien.se/presentation.php?nummer=151)

ni får jättegärna kommentera skinet om ni vill :)
Erik Persson

Post by Erik Persson »

Andreas Karlsson wrote:mitt nya skin är nu uppladdat och en ny bild på en något trasig bil finns på min profil sida (http://www.rbrserien.se/presentation.php?nummer=151)

ni får jättegärna kommentera skinet om ni vill :)
Synd på plåtskadorna bara :lol:
Andreas Karlsson

haha, ja... slängde igång en gammal replay för att ta skärmdumpen så då blev det så... är ju dessutom så bilen oftast ser ut när (om) jag kommer imål på nån sträcka ;)
Post Reply